AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Hei Jeg har flere relativt store lymfeknuter på halsen. Jeg har tatt CT (thorax) og blodprøve og legen sa rett ut at dette ikke er kreft. Resultatene fra blodprøvene viste at alle nivå var helt normale. og det var testet for alt mulig. Han ba meg se det an i et par måneder og hvis de ikke forsvant eller ble større så ville han ta de ut og stille en diagnose, sa han. Kan jeg stole på det han sa om at dette ikke er kreft? Etter det jeg har skjønt så kan ikke blodprøve/MR utelukke kreft. Og hva kan det i så fall være?Anonymous poster hash: 1a016...c88
-Jiinxs- Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Om du er så usikker, så skader det vel ikke å høre med en annen lege?
MissEi Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Snakk med en annen lege dersom du ikke stoler på det du har blitt fortalt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå