Gå til innhold

Kan jeg stole på dette?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har flere relativt store lymfeknuter på halsen. Jeg har tatt CT (thorax) og blodprøve og legen sa rett ut at dette ikke er kreft. Resultatene fra blodprøvene viste at alle nivå var helt normale. og det var testet for alt mulig. Han ba meg se det an i et par måneder og hvis de ikke forsvant eller ble større så ville han ta de ut og stille en diagnose, sa han. Kan jeg stole på det han sa om at dette ikke er kreft? Etter det jeg har skjønt så kan ikke blodprøve/MR utelukke kreft. Og hva kan det i så fall være?

Anonymous poster hash: 1a016...c88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er så usikker, så skader det vel ikke å høre med en annen lege?

Skrevet

Snakk med en annen lege dersom du ikke stoler på det du har blitt fortalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...