AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Jeg skal ta restylane (1 ml), fordi jeg har lyst til å fylle ut overleppen litt (er en del mindre i virkeligheten). Vil 1 ml bli for mye på mine lepper? Har du noen erfaring med dette, evt hvor mye har du tatt? Resultat, osv? Vet mange muligens vil tenke at det er unødvendig for meg - men vil gjerne høre erfaringer/tips. Anonymous poster hash: ae081...26a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 ser ikke bildet. Anonymous poster hash: 0d62b...859
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Det er unødvendig og tullete, men jaja, idioter finnes det overalt. Bloggere og wannabes. Anonymous poster hash: ef93e...d12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå