Gå til innhold

Restylane (bilde)


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta restylane (1 ml), fordi jeg har lyst til å fylle ut overleppen litt (er en del mindre i virkeligheten). Vil 1 ml bli for mye på mine lepper? Har du noen erfaring med dette, evt hvor mye har du tatt? Resultat, osv? Vet mange muligens vil tenke at det er unødvendig for meg - men vil gjerne høre erfaringer/tips.



Anonymous poster hash: ae081...26a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ser ikke bildet.



Anonymous poster hash: 0d62b...859
Skrevet

Er ikke noe bilde her

AnonymBruker
Skrevet

Det er unødvendig og tullete, men jaja, idioter finnes det overalt. Bloggere og wannabes.



Anonymous poster hash: ef93e...d12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...