sol87 Skrevet 11. juli 2013 #41 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Ser at mange ynder å skylde på "de rødgrønne" for at romfolket kommer til Norge. Men det at de kan komme hit skyldes Schengenavtalen. Det er jo en ganske liberal avtale... Endret 11. juli 2013 av sol87
kat-e Skrevet 12. juli 2013 #42 Skrevet 12. juli 2013 Det må være dyrt å kjøre så langt, kanskje derfor de tigger på en agressiv måte. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #43 Skrevet 18. juli 2013 http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article7945097.ece Da har de gjort det igjen.. Anonymous poster hash: f2d22...1df
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #44 Skrevet 18. juli 2013 Ser at mange ynder å skylde på "de rødgrønne" for at romfolket kommer til Norge. Men det at de kan komme hit skyldes Schengenavtalen. Det er jo en ganske liberal avtale... De rødgrønne kunne ha innført tiggerforbud, da hadde vi unngått mye av dette tullet. Anonymous poster hash: d7364...7ea 1
HeleneE Skrevet 24. november 2013 #45 Skrevet 24. november 2013 Når ankommer de svalbar? Det er ulovelig å tigge på Svalbard, og alle som bor her må ha penger til å forsørge seg selv. Har du ikke penger blir du kastet ut. 1
jabx Skrevet 24. november 2013 #46 Skrevet 24. november 2013 Hva har det med saken å gjøre? Hva? Mener du at alle andre skal ta byrden det er å ha disse boende? Du skal bare sitte på avstand og kritisere?
jabx Skrevet 24. november 2013 #47 Skrevet 24. november 2013 Det gjør meg kvalm og jeg synes det begynner å minne om de grumsete holdningene til jøder som har eksistert gjennom tidene. Pisspreik. Jødene ble kritisert fordi de gjorde det for bra, og de fikk skylden for alt mulig rart, inkludert økonomiske nedgangstider. Romfolket har ikke fåt skylden for finanskrisen eller noe som helst slikt. Det de kritiseres for er det de reelt sett gjør. Å sammenligne romfolket med jødene er direkte latterlig. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #48 Skrevet 24. november 2013 De som har bil er her. Resten er hjemme. Anonymous poster hash: 60df7...c2c Fyren som sitter ved inngangen til ene kjøpesenteret her i Ålesund satt med en iphone her om dagen. Hoho.. Fikk ikke no penger med meg ihvertfall Anonymous poster hash: a829c...ff9 1
jabx Skrevet 24. november 2013 #49 Skrevet 24. november 2013 Jeg har verken en plen eller et hus jeg, men om jeg hadde noe sånt, så skulle jeg villig teste det ut. Nå har vi mange romfolk her i byen, og jeg har ennå ikke opplevd det sjenerende. Andre har testet det før deg. Resultatet var møkk over alt, stjålne gjenstander, hærverk, osv. Husker spesielt en annen naiv stakkar som deg som hjalp romfolk, og de fikk bo i hagen hans, fikk tak over hodet, osv. Han ble rundstjålet, og det var materielle skader for store summer. 1
Rakel Rips Skrevet 24. november 2013 #50 Skrevet 24. november 2013 Jeg ble besøkt av romfolk engang. det var veldig ubehagelig. Jeg lå i senga da et skarpt lys trengte seg gjennom øyelokkene mine og leg kunne ikke bevege meg. Det viste seg i ettertid at jeg hadde vært ombord i fartøyet deres og de hadde gjort undersøkelser på meg. Jeg hadde mereritt i flere år etterpå. Så akt dere...
Gjest Ironically me Skrevet 24. november 2013 #51 Skrevet 24. november 2013 Jeg har alltid lurt på at de klarte å komme helt til Alta, og ikke (for eksempel) Tallinn.
Libertas Skrevet 24. november 2013 #52 Skrevet 24. november 2013 Romfolket kom til Alta ifjor for fullt. De tok bolig i barnehagenes lekeplasser og søplet og dreit rundt seg. Hadde også et tilfelle på jobben hvor det var en ungpike utenfor som tigget. Hun stakk da av med en lokal gammel mann. Noen timer senere komme det to romenere inn og spørr hvor jeg har gjort av jenta, og at jeg burde være flinkere å passe på. Jeg sa tilbake til disse karene at det ikke er min jobb å passe på deres folk, det må de vitterlig klare selv! Romfolket sto også og stjal sykler rett foran øynene på ungen som sykkelen tilhørte.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #53 Skrevet 24. november 2013 De kommer fra Romania (eller i det minste Europa). Uinteressant for tråden hvor de opprinnelig stammer fra. Opprinnelig stammer rom-folket (les: sigøynere) fra India. Så det er riktig det h*n sier. Anonymous poster hash: 4748e...65c
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2013 #54 Skrevet 24. november 2013 Jeg synes vi skal la Rannveig Heitmann ta seg av romfolket, hun kan dele ut av rikdommen og designerbarneklærne til de her fattige menneskene.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #55 Skrevet 25. november 2013 Jeg har verken en plen eller et hus jeg, men om jeg hadde noe sånt, så skulle jeg villig teste det ut. Det er lett å si. Ord betyr ingenting. Hadde du latt de bruke badet ditt også, eller er det ok å ha hekken din som toalett? Anonymous poster hash: c4a85...9e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå