AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Hei! Jeg tok navlepiercing i januar eller februar, så jeg har hatt det en god stund nå. Har vært dårlig med rensing i det siste, men har rørt litt på den og fått vekk skitt i dusjen. Men i dag hadde jeg litt vondt i den, og så at det var blod på undersiden. Jeg tok en q-tips med natriumklorid som jeg gjør når jeg renser, og når jeg var borti der, så kom det med noe slim som jeg ikke er sikker på hva det var. Jeg tok da ut piercingen for å undersøke litt nærmere og det hang en sånn lang klump med slim eller hva det var ut fra det nederste hullet, så jeg klep rundt den med en sånn bommulsdott og dro, og det gjorde kjempevondt (noe som gjør at det kanskje ikke var bare slim likevel?) men så kom det ut da og etter det kom det masse blod. Så jeg lurer på om jeg har betennelse, eller hva er det? Anonymous poster hash: f79ba...552
Gjest Got2be Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Hvis du har slurvet med rensingen, så ja. Slik du beskriver det, vil jeg anta du har en betennelse. To alternativer: rens piercingen GRUNDIG, deretter piercinghullet. Sett inn piercingen, og rens den to ganger daglig den første uka. Om det ikke blir bedre, ta den ut. Eventuelt kontakt et piercingstudio slik at de kan se på den.
justmyself Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 NB!!! Ikke ta ut piercingen om du har betennelse. Da vokser betennelsen inni deg istedenfor!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå