Glis**_** Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Lyst på helt ny førstegangsbil og vurderer sterkt Kia sin "minibil" da den også inneholder 7 års garanti. Noen som har erfaring med den bilen? Den ser hvertfall råstilig ut
Bjørn88 Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Kia??Råstilig?? Om du har lyst på HELT ny bil så må du kjøpe 2014modell Endret 11. juli 2013 av Bjørn88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå