AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 De siste 4 mnd har jeg kastet opp ikke daglig, men mer som ukentlig på morgenen. Har vært mye kvalm. Er ikke gravid, sist gang jeg hadde sex var 15.februar kl 00:55 og jeg har hatt mensen hver mnd siden. Legen finner ikke noe galt, han mener det er psykisk etter at kjæresten min har gjort det slutt og jeg har tatt det veldig hardt. Kan nevne at jeg har IBS og kan få allergiske reaksjoner på visse typer mat. Men er så rart at jeg blir så kvalm på morgenen. Vet det er vanskelig for dere å gjette, men er det noen som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 2ff43...0cd
Djungelvrål Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Nei selvfølgelig er det ikke normalt, be legen henvise deg til en mage/tarm spesialist.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå