Gå til innhold

Usikker på grunn av hennes miksede signaler

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker87
Skrevet

Hei. Jeg trenger litt nøytrale, objektive syn på en sak. Er mann forresten.

For en tid tilbake så jeg en jente jeg la merke til og ble tiltrukket av med en gang, og flørtet litt med. Tanken på å ikke få treffe henne igjen var litt uutholdelig så jeg sendte henne en lapp med mitt nr på (pga stedet vi møttes på var det ikke aktuelt å snakke sammen, og starte en samtale) Hun sendte meg en sms noen timer senere og vi skrev litt fram og tilbake om vanlige spørsmål før samtalen døde ut. Jeg la henne til som venn på facebook, hun godtok.

Vi bor ikke samme sted, og noen dager senere hadde jeg noen timer ledig der hun bor i forbindelse med jobb. Jeg sendte henne en melding, og vi avtalte å møtes. Hun var egentlig ganske skeptisk på å møte meg, da det var sent på kvelden, og sa egentlig at hun heller ville møtes en annen gang jeg var i byen. Da jeg ringte henne ombestemte hun seg likevel, og ville møtes. Vi møttes og det var fantastisk. Kjemien stemte perfekt.Ting skjedde jo selvfølgelig etterhvert, men hun ville ikke ha sex med meg. Det respekterte jeg, og sa at jeg forsto godt. Hun kom med kommentarer ala "Det blir feil uansett hva jeg gjør, hvis jeg har sex med deg tror du jeg er løs, hvis jeg ikke har det synes du jeg er kjedelig" "Jeg er ikke en sånn jente du bare kan ta med hjem og havne til sengs med" osv. Jeg prøvde å forklare henne at jeg ikke så henne slik i det hele tatt, og at hun ikke var en jeg hadde plukket opp på byen og tatt med hjem. Vi hadde ikke sex, men hun sugde meg til jeg kom. Hennes initiativ, ikke mitt.

Da det begynte å bli sent begynte hun å spørre om jeg var trøtt. Jeg tenkte hun ville ha med hjem, men hun benektet det. Jeg sov med armene rundt henne hele natten. På morgenen lå vi en stund og koste før jeg måtte dra videre på jobb.

Et par dager senere sendte hun meg sms og spurte om jeg fant bankkortet mitt, som jeg hadde lurt på var hos henne. Hun sa også at hun håpet jeg sa fra neste gang jeg var i byen, fordi hun følte hun hadde noe "ugjort" Jeg svarte veldig positivt.

En ukes tid senere sendte hun en ny melding og sa hun skulle til byen jeg jobber i uken etterpå og spurte om jeg ville treffe henne. Det sa jeg ja til.

Også når vi skulle møtes denne dagen spurte hun om vi kanskje heller kunne møtes dagen etterpå fordi det var for sent, selv om det var hun som hadde sendt sms og tatt initiativ ang hennes ankomst i byen. Jeg svarte at vi gjerne kunne treffes nå. Vi møttes, og også nå var det fantastisk. Jeg spurte om vi skulle gå på teater dagen etterpå, noe hun svarte ja til. Denne gang hadde vi sex. Etterpå spurte hun om jeg fortsatt ville gå på teater med henne, selv om vi hadde hatt sex. Jeg måtte bare le, og svarte selvfølgelig ja. Morgenen etterpå hadde hun det veldig travelt virket det som, og ga inntrykk av at hun ikke ville spise frokost med meg, men komme seg avgårde så fort som mulig. Jeg sa egentlig ingenting i noen retning.

Hun bestilte billetter til teateret og vi møttes på kvelden. Da vi møttes prøvde jeg å gi henne en klem, men hun bare hastet forbi. Vi holdt hender omtrent under hele teateret. Under teateret kjente jeg at jeg ble i veldig dårlig form, så da teateret var ferdig sa jeg at jeg helst ville legge meg, så vi kunne heller snakke sammen imorgen. Da virket det som hun ble veldig skuffet, og hun sa at hvis jeg ikke ville ha kontakt med henne var det bedre hvis jeg sa det rett ut, og at hun ikke kjente meg så hun kunne ikke vite hva jeg ville. Etterpå sendte hun en melding og sa unnskyld, og det var greit.

Dagen etterpå hadde vi avtalt å snakkes, men jeg var så dårlig at jeg bare sov. Hun tok ikke kontakt. Dagen etter der igjen (hennes siste dag i byen før hun skulle på ferie) sendte hun en melding og spurte om vi skulle treffes på kvelden. Jeg svarte at jeg måtte se an formen. Da ettermiddagen kom var jeg fortsatt dårlig, og svarte henne at jeg ikke klarte å finne på noe. Hun svarte at det var helt ok, og sa at hun hadde fått et veldig godt inntrykk av meg og gjerne ville treffe meg igjen hvis muligheten bydde seg og en av oss tilfeldigvis var i den andres by. Jeg svarte at det var det samme som jeg tenkte, og det hadde jeg lyst til. Hun svarte da at det var bra.

Etter det har jeg ikke snakket med henne. Det er litt over en uke siden. På den ene siden er jeg sikker på at hun liker meg veldig godt, på grunn av måten hun ser på meg, og er med meg på. I tillegg til at hun som nevnt har tatt mye initiativ til møter og sendt smser som tyder på det. På den andre siden har hun sagt rare ting, som nevnt over. Hun har også et par ganger kommentert aldersforskjellen (5 år, jeg er eldst. Vi er begge i 20-årene). Jeg fant også ut pga noe hun sa, som en glipp, at hun var på besøk hos en annen gutt en uke før hun traff meg siste gangen. Hun har heller aldri (bortsett fra smsen) sagt at hun liker meg, men det har ikke jeg til henne heller. Vi har aldri snakket om oss, bare levd i øyeblikket og ikke avtalt noe mer. Men det er noe veldig spesielt med oss, iallefall er det sånn jeg føler når vi er sammen. Men vi har som sagt ingen kontakt når vi ikke er sammen.

Dette ble nok veldig rotete, og jeg vet ikke helt hva jeg lurer på. Synspunkt og tanker bare tror jeg. Hadde satt stor pris på noens meninger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg var henne hadde jeg ventet på sms for å møte deg igjen. Kanskje hun trodde du var "syk" så dere ikke skulle møtes igjen fra din side.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun tolker kanskje dine signaler også som blandete, som det med formen? Når man ikke kjenner hverandre godt er det lett å overtolke :) Jeg ville prøvd å fortsette å ta litt initiativ, og se hvordan det utvikler seg. Det tar jo tid å bli kjent. Og jeg er en sånn dame som ofte bruker lang tid før jeg åpner meg og sier jeg liker noen godt osv (men er jeg interessert sender jeg gjerne noen meldinger osv). Misunner litt de som er mer åpne og direkte og vet hva de vil med en gang, men vi er forskjellige, og jeg trenger tid på å bli kjent før jeg vet hvor det går hen...

Anonymous poster hash: 18aa8...819
  • Liker 1
Skrevet

Hadde jeg vært jenta hadde jeg tenkt at det var din tur til å ta kontakt. Det var jo tross alt du som var syk, og ikke kunne. Kanskje hun venter på at du skal sende melding om at du er blitt frisk og vil møte henne?

Gjest gjest
Skrevet

Jeg tror hun er ganske sikker på meg. Fordi det var jeg som sendte henne mitt nr, la henne til på facebook, tok initiativ til både første møte, delvis andre og teater. I tillegg til måten jeg er på når vi er sammen. Vi er ikke kommet så langt at regelmessig sms kontakt er naturlig. Vi bor langt fra hhverandre. Jeg vil egentlig bare vite helt sikkert at vi ses igjen

TS

AnonymBruker
Skrevet

Altså, hun er jente - det er langt fra sikkert at hun er sikker på deg! Hun vet nok at du har vært interessert i utgangspunktet, men hun vet ikke om (at) du fortsatt er interessert! Synes du skal ta kontakt med henne, jeg. Du har ingenting å tape på det.

Anonymous poster hash: 18aa8...819
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror hun er ganske sikker på meg. Fordi det var jeg som sendte henne mitt nr, la henne til på facebook, tok initiativ til både første møte, delvis andre og teater. I tillegg til måten jeg er på når vi er sammen. Vi er ikke kommet så langt at regelmessig sms kontakt er naturlig. Vi bor langt fra hhverandre. Jeg vil egentlig bare vite helt sikkert at vi ses igjen

TS

Hun var nok sikker, ja. Men innledende interesse balanserer på ingen måte den temelig lunkne interessen du beskriver fra deg selv både ved og etter siste møte. Om du sender melding/ringer så sees dere nok igjen. Om du ikke gjør det så sees dere nok ikke igjen.

Anonymous poster hash: 3330c...a92

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde vært usikker på deg. Hadde lurt på om du ble syk eller "syk",

Og hvis du er interessert i å ha kontakt med henne, hvorfor sier du det bare ikke til henne igjen. Send henne en melding! Eller bedre: RING!

• Liker 3
Skrevet

Kjære vene, ring henne.

Skrevet

Det første som slår meg er at dette er en jente som enten har erfaring med å bli brukt kun for sex, eller på annen måte tror på "reglene" om at man må vente med sex hvis gutten skal være interessert. Det har hun gitt uttrykk for to ganger ut fra det du skriver. Likevel har dere hatt sex på deres to første dater, noe som gjør henne usikker på hvor hun har deg. Tredje date blir du syk og "ditcher henne". Dette kan du selvfølgelig ikke noe for, men for en jente som allerede er usikker kan det lett tolkes som at du har fått det du vil ha og nå er ferdig med henne. Og når du så er syk flere dager på rad forsterkes jo bare den tolkningen.

Send henne en hyggelig sms og spør hvordan det går du, litt flørt og en intern vits eller hva som helst. :)

• Liker 3
Gjest Fleecejakke
Skrevet

Jeg synes du er den som viser lite initiativ og jeg hadde blitt skeptisk av det. Jeg ville heller finner meg en mann som ikke satt på gjerdet og ventet.

Skrevet (endret)

Red- ---

Leste den andre tråden. Virker som samme person for meg :)

Endret av Prille
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Litt OT men; Her ser dere at gutter/menn også analyserer :regler:

AnonymBruker
Skrevet

Red- ---

Leste den andre tråden. Virker som samme person for meg :)

Helt åpenbart samme person. Stilen er helt lik.

Anonymous poster hash: 81671...420

Gjest .-L-.
Skrevet

HOres jo ut som hun er veldig usikker og sikkert kjenner pA en del fOlelser, derfor oppfOrer hun seg rart ogsA. Min tolkning i alle fall. Kanskje du skal sende en melding til henne elsn og vise at du ikke har glemt henne ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...