Gå til innhold

Torsdagsklubben 15 april


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg ble ganske imponert over samspillet mellom Daniel Franck og Otto Jespersen i går- tydelig at de koste seg. Da Daniel foreslo at det satt en liten trønder nedi doen til Kjell Inge Røkke for å tørke ham i rompa holdt jeg på å dette av sofaen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Nå skjønte jeg ingenting... Jeg trodde nemlig det var Torsdag i dag, så jeg klarte ikke å fatte åss du kunne vite noe om sendinga i kveld :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel er bitteliten men han tar igjen i kjeften :)

Hvis Otto noengang skader ryggen eller andre vitale deler av kroppen vet hvertfall jeg hvem som burde være stedfortreder for han i Torsdagsklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lo så vi holdt på å ramle ut av sofaen, vi også! :ler:

Daniel Franck var knallbra, og vi kommenterte også samspillet mellom ham og Otto Jespersen, de var på bølgelengde!

Syntes spesielt han var heldig med kommentaren som henspeilte på surskapen til hans snowboard-kollega - "man kan jo aldri være sikker på at det er ham som er faren..." :ler:

Og at han ikke var helt sikker på om han var tilgitt avsløringen av parforholdet mellom Terje Håkonsen og Mia Hundvin - for Håkonsen mumler jo alltid så jævlig! :ler:

Det var jo litt mrsmt da han kjørte snowboard i bare stumpen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Nå skjønte jeg ingenting... Jeg trodde nemlig det var Torsdag i dag' date=' så jeg klarte ikke å fatte åss du kunne vite noe om sendinga i kveld :oops:[/quote']

Hehe... Slik går det når ein er døgnvill....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdagens program var det beste på lenge, og det var ikke bare fordi Silje Stang var tilbake. Frank og Jespersen var skikkelig konge! Synes Solèr og hadde mange gode kommentarer, men Thomas Giertsen har helt klart tapt seg siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel Franck har vært min helt lenge........ :oops:

Torsdagens klubb var artig, men begynner og gå lei nå.

Litt mye filminnslag som er laget, litt mye oppbrukte ting.

Kanskje på tide og gi seg snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...