AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Jeg får av og til skikkelig sykdomsfølelse i kroppen, følelse av feber, utmattelse, antydning til sår hals, hodevondt, vondt i kroppen etc. Det føles altså ut som jeg brygger på noe og skal få influensa eller forkjølelse ellernoe sånt. Men så går det over etter et par tre dager. Det interessante er at jeg gang på gang har registrert at når jeg får dette så er det rundt tidspunkt for eggløsning/pms. Er det noe som tilsier at man kan få sykdomsfølelse når man har eggløsning? Vet at det er normalt med litt økning i kropsstemperatur, men..såpass? Flere som har lignende plager? Når jeg googler disse "problemene" kommer det bare opp symptomer på graviditet osv, men det er faktisk ingen mulighet for at jeg er gravid eller har vært det alle disse gangene jeg har opplevd dette Anonymous poster hash: a87bd...905
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Jeg er veldig var for hormonsvingninger i kroppen og jeg har ofte sykdomsfølelse slik du beskriver her. Jeg har lavt stoffskifte og det er mange med denne sykdommen som ofte føler at de brygger på noe, men så er det stoffskiftet som endrer seg litt, men det er så lite så det nesten ikke slår ut på blodprøver engang. Jeg merker også dette ifm mensen. Det er veldig irriterende for jeg føler meg som en hypokonder som går rundt og tror at jeg holder på å bli syk i hytt og pine, og så går det bare over igjen. Anonymous poster hash: ab6bb...f99 1
Wonderbitch Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Ja, merker også dette. Blir helt utmattet og vondt overalt. Kaldsvetter, er kvalm og vondt "overalt". Men har bare slått meg til ro med at det er sånn det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå