AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Jeg får veldig lett solstikk. Skal på festival i sommer og i fjor gikk det galt, besvimte, ble ekstremt irritabel, tok til tårene, solbrent, feber og hadde det ikke godt i en ukes tid fordi sola hadde tatt for hardt på. Så jeg trenger noen konkrete tips, vil gjerne forberede meg på alle mulige måter, har allerede vært utsatt for et mini heteslag/solstikk i sommer på stranda, så jeg tror jeg er lett utsatt for dette. Hva skal jeg ta med? Hva hjelper for å unngå dette? på festivalen blir det desverre flere ganger vanskelig å få skygge da det foregår på en slette (som de fleste festivaler gjør) og telt etc blir varmt det også. Anonymous poster hash: ae3f6...e21
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Ha noe på hodet og drikk mye vann. Gå i skyggen med en gang du begynner å føle deg for varm. Jeg er selv veldig var for varme og hadde ikke klart å stå på en sånn slette flere timer i solsteiken. Hvis du absolutt må får du bare prøve å komme deg unna sola så ofte som mulig. Hvis du mener at det ikke går bør du vurdere å la være å dra. Du vil jo ikke få så mye ut av festivalen hvis du blir dårlig heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå