Gå til innhold

Haugesund medisinske senter?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Fikk endelig byttet over fra legen jeg har slitt med nå i flere år, men jeg aner ikke hva jeg går til.

Er det noen som har erfaringer med de? Ser legen jeg har byttet til får greie omtaler på legelisten, men hva med de andre som jobber der? Kontordamene osv?

Videoannonse
Annonse
Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Det er et bra senter, de er veldig behjelpelige:) gode leger, går der selv:)

Skrevet

Får håpe jeg endelig har hatt flaks da :) har stort sett hatt leger som enten har vært direkte uhøflige, eller inkompetente de siste årene, og har mer eller mindre gitt opp. Men dette går ikke i lengden, er så vidt jeg klarer holde på en 50 % jobb, og jeg blir egentlig bare verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...