Gå til innhold

Forsikring, melde flytting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå litt midit i mellom litt forskjellig da jeg skal begynne å studere igjen etter å jobbet og flytter i forbindelse med det. Jeg er folkeregistert hos mine foreldre i hjembyen og har også postadresse der nå da jeg har bodd der litt mellom flytting. Sånn jeg har forstått det trenger man ikke melde flytting i folkeregisteret så lenge man er student. Jeg har flyttet til Oslo nå og bor med kjæresten i noen andres leiligheten, foreløpig litt midlertidig uten noe offisiell kontrakt.

Jeg har forsikring gjennom fagforeningen (kollektiv hjemforsikring) som jeg er godt fornøyd med. Men hvordan er det om jeg skulle bli frastjålet noe, det skulle bli lekkasje, brann, ødelegge noe osv der jeg bor nå? Vil det allikevel dekkes selv om jeg er folkeregistert hos en annen plass?

Tenkte jeg kan ihvertfall endre adressen hos forsikringen, men jeg så inne på LOfavør og der sto det at det er ca 4 uker til ny adresse er registert, hva om noe skjer i mellomtiden?

Hvilken adresse er det som teller for at innboforsikringen gjelder? Kjæresten min har ikke noe forsikring i det hele tatt, og tviler på den tredje personen som bor det har det heller..



Anonymous poster hash: e4c91...0e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...