Gå til innhold

Symboler på gammel vaskemaskin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fått meg leilighet som er møblert, dette med vaskemaskin. Den er sikkert 10 år gammel og har ingen bruksanvisning. Noen som vet hva symbolene: A, B, C, D osv betyr??



Anonymous poster hash: 2e81c...6c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fått meg leilighet som er møblert, dette med vaskemaskin. Den er sikkert 10 år gammel og har ingen bruksanvisning. Noen som vet hva symbolene: A, B, C, D osv betyr??

Anonymous poster hash: 2e81c...6c0

Bokstavene betyr trolig lite annet enn at de skiller programmene. Men det står kanskje et symbol bak disse bokstavene?

Hvilket merke har maskinen?

Anonymous poster hash: d6148...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en Bosch WFB 4000. Finner ikke noe info i det hele tatt og står ikke på maskinen hva som skiller programmene



Anonymous poster hash: 2e81c...6c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A er nok forvask osv. Skal du vaske noe på kortprogram går du på C. Går ut fra du har en knapp for temperatur også?

B 40 er safe på vanlige klær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A er nok forvask osv. Skal du vaske noe på kortprogram går du på C. Går ut fra du har en knapp for temperatur også?

B 40 er safe på vanlige klær ;)

Takk:) hva er vanlig vask da? B? har egen knapp for temperatur ja. lurer liksom på hvilken bokstav ullprogram er f.eks. også, haha

Anonymous poster hash: 2e81c...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Jeg har hatt en maskin som hadde programmene merket med bokstaver, og da var A 90 grader med forvask (tror jeg), B var 90 grader (som jeg brukte på håndklær), C var 60 grader (som jeg brukte på sengetøy) og D var 40 grader (som jeg brukte på vanlig tøy). Husker dessverre ikke resten i farta.

Edit: beklager, det var en Zanussi, det er Bosch jeg har nå :P

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått meg leilighet som er møblert, dette med vaskemaskin. Den er sikkert 10 år gammel og har ingen bruksanvisning. Noen som vet hva symbolene: A, B, C, D osv betyr??

Er det tall før bokstavene? På min er vaskeprogrammene (eller trinnene i vaskingen) 1-10, mens A, B, C og D er hhv Skylling og Sentrifugering; Lang sentrifugering; Kort sentrifugering; og Tømming. Ca 8 år gammel Whirlpool.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tall før bokstavene? På min er vaskeprogrammene (eller trinnene i vaskingen) 1-10, mens A, B, C og D er hhv Skylling og Sentrifugering; Lang sentrifugering; Kort sentrifugering; og Tømming. Ca 8 år gammel Whirlpool.

Nei, ikke noe tall.. Irriterende.. Finner ingen bruksanvisning! Ingen her som har en slik maskin (med bare bokstaver) som har bruksanvisning/kan fortelle meg hva de ulike symbolene betyr? hehe

Anonymous poster hash: 2e81c...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det noe e-nummer på maskinen, enten inne på selve døra eller dørhullet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...