Gjest Tor26: Oslo Skrevet 20. april 2004 #41 Del Skrevet 20. april 2004 Vel jeg ser dere ikke er helt enig med meg, men så ba jeg da også om meningen til andre menn for å høre hva de synes. Jeg har hvertfall en forkjærlgihet for de landsens jenter, de runde og de godslige. De uten pms. Pms er da uanstendig! Min mor og søster på gården i Østfold hadde aldri slike tendenser...Så humørsvingninger hos jenter er en uanstendig uting. Byjentene har altfor mye av slik negativitet og klaging ved seg. Det er nå hvertfall min mening. Tor26, urban i Oslo (anstendig med slips) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2004 #42 Del Skrevet 21. april 2004 Tor, Tor, Tor ...... jeg tror du er en stor fleip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #43 Del Skrevet 25. april 2004 Tydelig at noen jenter ikke liker høre hva menn VIRKELIG liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 25. april 2004 #44 Del Skrevet 25. april 2004 Så humørsvingninger hos jenter er en uanstendig uting. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. april 2004 #45 Del Skrevet 25. april 2004 Tusen takk Tor, har fått meg en orntlig god latter nå Lykke til i letingen etter den perfekte kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå