Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2004 #21 Skrevet 16. april 2004 Sandra skal rappe i dag' date= så jeg satser på at hun går ut..:D (få søte små hvite jenter takler å rappe, desverre:) Den var generaliserande! Vi hadde ei lita søt jente på skulen som var ein j**** til å rappe, her snakkar vi skikkeleg "bad ass" altså! Om Sandra greier det, er vel ei heilt anna sak... (kva skal ho rappe, forresten)
Gjest Catwoman Skrevet 16. april 2004 #22 Skrevet 16. april 2004 Sandra har mistet stemmen. skal hun rappe? «Love don't cost a Thing». er det en rap-sang?
Gjest 1111 Skrevet 16. april 2004 #23 Skrevet 16. april 2004 Er litt rap innimellom i den 'love dont cost a thing', er det ikke? :klø: ikke helt sikker jeg. Men nå er det jo ikke sikkert hun får fram et eneste ord da!
Gjest bare lille meg... Skrevet 16. april 2004 #25 Skrevet 16. april 2004 sandra var skikkelig dårlig... :o
CeNedra Skrevet 16. april 2004 #28 Skrevet 16. april 2004 Hmm. Maria var nok for kjedelig. Greit at hun antageligvis sangmessig var flinkest, men hun hadde liksom ingenting spesielt ved seg. Perfekte mennesker er kjedelige, om de har diverse feil så blir de interessante. Jeg vedder på at om Maria hadde hatt et stort mellomrom mellom tennene, regulering eller en veldig rar nese, hadde alle tenkt liksom wow hun synger fint til å se så rar ut. Men hun var nok for ordentlig... Mine tanker iallefall. Eller at alle er opptatt med å redde sine spesielle små favoritter, og alle regnet med at Maria klarte seg så ingen stemte på henne. Jeje. Jeg er iallefall helt overrasket over at Sandra, dog søt, ikke gikk ut.
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2004 #29 Skrevet 16. april 2004 Jepps, enig med deg CeNedra. Heiar på Susanne eg, og det ser jo ut til å gå vegen her!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå