Gå til innhold

The walking dead, andre som er hekta? (ingen spoilers!)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg begynte nettopp å se på denne serien og er fullstendig hekta!!jeg bare mååå se på minst 2 episoder daglig!mannen som jeg ser denne serien sammen med er borte i kveld og jeg kjenner at jeg har skikkelige abstinenser! :fnise:

jeg har kommet til sesong 3 episode 10...på under 2 uker! :sjokkert:

andre fans her inne??

min favorittkategori i film er også zombiefilmer! :rodmer:

Endret av ^me^
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Elsker den og elsker spillet enda mer.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det finnes et par tråder om denne serien fra før :) Er uansett enig med deg, elsker serien. Anbefaler tegneserien den er basert på. Elsker den enda mer!

Anonymous poster hash: be1a3...d4c
Gjest Ciegus
Skrevet

Var hekta inntil halvveis i sesong 3. Da ble jeg rett og slett deppa av å se den! Håper jeg greier å se siste halvdel før sommeren er over, men har ikke greit å mote meg opp til det. :(

Synes serien er utrolig bra, rett og slett fordi den er litt kritisk/realistisk til hvor gode mennesker egentlig er (eller ikke er...) i krise. Det er kanskje ikke så realistisk med zombier, men bortsett fra det er ikke tilværelsen i serien så usannsynlig.

Skrevet

Var hekta inntil halvveis i sesong 3. Da ble jeg rett og slett deppa av å se den! Håper jeg greier å se siste halvdel før sommeren er over, men har ikke greit å mote meg opp til det. :(

Synes serien er utrolig bra, rett og slett fordi den er litt kritisk/realistisk til hvor gode mennesker egentlig er (eller ikke er...) i krise. Det er kanskje ikke så realistisk med zombier, men bortsett fra det er ikke tilværelsen i serien så usannsynlig.

Det er det eneste leie med survival horror. Ingen happy ending. Men jeg kommer nok til å kjøpe bok 9 når den kommer i hard cover likevel.

Det er det samme som med Aliens-filmene. Monsteret vinner hver gang. Dvs, man TROR at man har kommet seg unna, men det stemmer ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...