Gjest Naria Skrevet 9. juli 2013 #21 Skrevet 9. juli 2013 Utrolig lite taktfullt. Merket hvor dårlig stemningen ble.. hvorfor jeg sa det aaaaaner jeg virkelig ikke, men det handler vel om at jeg blir litt småteit når jeg er forelsket. Anonymous poster hash: b2fa5...2c2 Ja, du er så forelsket at du går på date med andre.. Det gir jo ingen mening. Veldig spesiell oppførsel. 4
sjonkelrolf Skrevet 9. juli 2013 #22 Skrevet 9. juli 2013 Mye vil ha mer. Derfor. Legg deg flat og si at dette fikk deg til å innse hvor godt du liker ham. Anonymous poster hash: 2c589...1a1 Ord blir fattige i forhold til en slik handling, som forteller ganske mye. Hadde det vært meg hadde ikke jeg stolt på henne igjen, og droppet henne. Hvilken garanti har han for at ikke TS gjør dette igjen? Ingen. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #23 Skrevet 9. juli 2013 Ord blir fattige i forhold til en slik handling, som forteller ganske mye. Hadde det vært meg hadde ikke jeg stolt på henne igjen, og droppet henne. Hvilken garanti har han for at ikke TS gjør dette igjen? Ingen. Hvilke garantier har man uansett for at vedkommende ikke skal være utro eller dumpe en senere? Ingen. Kan ikke basere kjærlighetsrelasjoner på garantier. Det finnes jo aldri noen. Anonymous poster hash: 9be5c...a4d
sjonkelrolf Skrevet 9. juli 2013 #24 Skrevet 9. juli 2013 Men man kan ganske sikkert slå fast at tilliten mellom disse to har fått seg en alvorlig knekk. Spørsmålet er om den lar seg gjenopprette. Jeg vet ikke om det er mulig her. TS har virkelig tråkket i salaten. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #25 Skrevet 9. juli 2013 Men man kan ganske sikkert slå fast at tilliten mellom disse to har fått seg en alvorlig knekk. Spørsmålet er om den lar seg gjenopprette. Jeg vet ikke om det er mulig her. TS har virkelig tråkket i salaten. Jepp. Tilliten får noen ganger en alvorlig knekk. Noen ganger kan den gjenopprettes og andre ganger ikke. Men som oftest, handler det i grunn ikke om selve hendelsen for tillitsbruddet, men derimot om oppfølgingen etterpå. Og den kan bety alt, og ingenting. Og da spørs det da - om hvor godt disse to liker hverandre. I dette tilfellet, om hvor godt han liker henne. Anonymous poster hash: 9be5c...a4d 1
sjonkelrolf Skrevet 9. juli 2013 #26 Skrevet 9. juli 2013 Jepp. Tilliten får noen ganger en alvorlig knekk. Noen ganger kan den gjenopprettes og andre ganger ikke. Men som oftest, handler det i grunn ikke om selve hendelsen for tillitsbruddet, men derimot om oppfølgingen etterpå. Og den kan bety alt, og ingenting. Og da spørs det da - om hvor godt disse to liker hverandre. I dette tilfellet, om hvor godt han liker henne. Anonymous poster hash: 9be5c...a4d Det hjelper ikke hvor godt han liker henne hvis han ikke klarer å stole på henne. TS sitt problem er at hun sier en ting, men gjør noe annet, noe som ikke akkurat bygger tillit. Hvis en jente jeg skulle like holder på sånn klarer ikke jeg å stole på henne, uansett hvor godt jeg måtte like henne.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #27 Skrevet 9. juli 2013 Det hjelper ikke hvor godt han liker henne hvis han ikke klarer å stole på henne. TS sitt problem er at hun sier en ting, men gjør noe annet, noe som ikke akkurat bygger tillit. Hvis en jente jeg skulle like holder på sånn klarer ikke jeg å stole på henne, uansett hvor godt jeg måtte like henne. Det er det da. Handlingene sier ofte mer enn ordene våre. Dette er jo en del av tillitsbruddet.. Resten av hva jeg skrev står fortsatt like godt dog. Anonymous poster hash: 9be5c...a4d 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #28 Skrevet 9. juli 2013 Vil ikke si at du dreit deg ut på noen som helst måte. Kanskje denne mannen du ser nå vil forstå at han må kjempe litt for å få deg, og at han ikke har deg rundt lillefingeren og vet nøyaktig hvor han har deg. Også viser det jo at du er attraktiv for andre menn. Bare ikke nevn det igjen, og om han skulle dumpet deg av den grunn så må han være veldig usikker i utgangspunktet. Ved å dra på date gir du utrykk for at du er fri, uavhengig, selvsikker og selvstendig. Og det er sexy, og jeg tror menn liker å kjempe litt ekstra. Anonymous poster hash: a9ac4...358 Er man fri, uavhengig, selvsikker og selvstendig hvis man drar på en date med en annen og sier dette til date 1? Og dette med å mene at den andre parten burde kjempe enda hardere for å få deg? Det høres dramatisk og usikkert ut. Om man liker å jakte litt og leke katt og mus er en helt annen greie enn å pide-stalle seg selv og få folk til å krype for deg. Synes ikke en fyr man liker, skal måtte gjøre det. Ts, du burde ikke ha sagt det. Men det burde kunne årdne seg, spør du meg. Man gjør rare ting innimellom. Bedre om du heller står for det enn å klynke deg. Men du kan jo si at du har reflektert litt mer over det og at du bare ønsker å date han. Så lite drama rundt det som mulig, er mitt tips. Anonymous poster hash: 63500...a1d 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. juli 2013 #29 Skrevet 9. juli 2013 Vil ikke si at du dreit deg ut på noen som helst måte. Kanskje denne mannen du ser nå vil forstå at han må kjempe litt for å få deg, og at han ikke har deg rundt lillefingeren og vet nøyaktig hvor han har deg. Også viser det jo at du er attraktiv for andre menn. Bare ikke nevn det igjen, og om han skulle dumpet deg av den grunn så må han være veldig usikker i utgangspunktet. Ved å dra på date gir du utrykk for at du er fri, uavhengig, selvsikker og selvstendig. Og det er sexy, og jeg tror menn liker å kjempe litt ekstra. Om han tar det opp så bare forklar situasjonen, ville ikke bekymret meg nevneverdig. Anonymous poster hash: a9ac4...358 Lurer på hvor mange bra menn du har mistet med den oppførselen. 3
sjonkelrolf Skrevet 9. juli 2013 #30 Skrevet 9. juli 2013 Lurer på hvor mange bra menn du har mistet med den oppførselen. Menn som ikke finner seg i dritt vil aldri godta en slik oppførsel der, nei.
Inx Skrevet 9. juli 2013 #31 Skrevet 9. juli 2013 Om jeg var han (han du er forelsket i) så ville jeg tenkt at du ikke var interessert i et romantisk forhold til meg etter det... 2
Alina X Skrevet 10. juli 2013 #32 Skrevet 10. juli 2013 Også er man i gang med mind games igjen. Finnes et begrep for slikt: Prinsessesyndromet! Og hva kalles det tilsvarende når menn holder på slik? Pua syndromet?;-)
Gjest extra Skrevet 10. juli 2013 #33 Skrevet 10. juli 2013 Og hva kalles det tilsvarende når menn holder på slik? Pua syndromet?;-) Enig. Og de er like umodne "teknikker" begge to
makkapakka Skrevet 10. juli 2013 #34 Skrevet 10. juli 2013 trodde det gikk an å holde seg selv om man er forelsket, det er jo toaletter overalt også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå