AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Skriv om dine orgasmeerfaringer alene og sammen med partner, hvordan fremgangsmåte og hvor deilig det var! Hvordan ble du tilfredsstilt Anonymous poster hash: d5cba...81d
Gjest Inggolf Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 ...så du kan bli kåt og runke til andres opplevelser? 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Jeg er dame og har ikke pikk, litt vanskelig å runke. Er veldig nysgjerrig på dette! Anonymous poster hash: d5cba...81d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Jeg er dame og har ikke pikk, litt vanskelig å runke. Er veldig nysgjerrig på dette! Anonymous poster hash: d5cba...81d Men du har en klitt? Så da kan du runke. Anonymous poster hash: 1f0d6...66c
Sardintroll3 Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 ...så du kan bli kåt og runke til andres opplevelser? Noe sier meg at han er ganske kåt allerede. 2
Gjest Inggolf Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Noe sier meg at han er ganske kåt allerede. Hun! ..men ja ... men jeg har ingenting å bidra med her, så jeg skal høflig tre ut av tråden din TS
Sardintroll3 Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Hun! ..men ja ... men jeg har ingenting å bidra med her, så jeg skal høflig tre ut av tråden din TS Ah! Tenker automatisk mann når jeg ser slike tråder. My bad. xD Lister meg gjennom den samme utgangen som Noz.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå