MartineJS Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Kjæresten min har snart bursdag, og i år ønsker jeg og gi han noe som vi har snakket om før, nemlig en trekant:-) Det eneste problemet mitt er at jeg ikke aaner hvor jeg skal skaffe den andre jenta. Jeg ønsker ikke å gjøre det med en venninne i frykt for at vennskapet skal bli ødelagt. Er det noen her som har opplevd noe lignende og har råd ift hvor/hvordan jeg kan finne en jente som ønsker å bli med på noe sånt? Jeg begynner også å tenke på visse "regler" som må overholdes mellom han og den andre jenta under akten for at det ikke skal bli for mye.. Har noen tips om det? Type; "ingen penetrering", "Ingen kyssing" (Dette var bare forslag, ikke nødvendigvis det jeg tenker på) Men fint med råd fra noen som har vært gjennom det før Takker for svar!
Gjest Riskjeks Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Er dette noe du vil like mye som ham? Hvis nei, dropp det. 12
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Ingen kyssing, ingen penetrering, ingen museslikking, ingen blowjobb, ingen puppesmatting og ja.Anonymous poster hash: d900a...4f5 3
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Hvorfor spørre her om hva slags grenser dere burde ha?du kjenner vel dine egne grenser best
MartineJS Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2013 Hvorfor spørre her om hva slags grenser dere burde ha?du kjenner vel dine egne grenser best Jeg spør fordi jeg aldri har hatt en trekant før. Jeg aner ikke hva som kommer til å plage meg/tenne meg før jeg er der.. I mitt hode så er øyekontakt det verste.. Nettopp derfor søker jeg hjelp fra andre som har mer erfaring på temaet
fruBeist Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Ikke ha det som en overraskelse i så fall. For å finne en tredjepart, så prøv forumene på Cupido.no og erotikknett.no. Kanskje kjæresten din vil være med på å bestemme hvem som skal være med.
MartineJS Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2013 Er dette noe du vil like mye som ham? Hvis nei, dropp det. Ja, jeg ønsker også å gjøre det. Vil prøve (nesten) alt en gang
Rainbow Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 Tråden er ryddet for forsøk på identifisering/offentliggjøring av navn. Rainbow81, mod 1
Gjest Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 Kjæresten min har snart bursdag, og i år ønsker jeg og gi han noe som vi har snakket om før, nemlig en trekant:-) Det eneste problemet mitt er at jeg ikke aaner hvor jeg skal skaffe den andre jenta. Jeg ønsker ikke å gjøre det med en venninne i frykt for at vennskapet skal bli ødelagt. Er det noen her som har opplevd noe lignende og har råd ift hvor/hvordan jeg kan finne en jente som ønsker å bli med på noe sånt? Jeg begynner også å tenke på visse "regler" som må overholdes mellom han og den andre jenta under akten for at det ikke skal bli for mye.. Har noen tips om det? Type; "ingen penetrering", "Ingen kyssing" (Dette var bare forslag, ikke nødvendigvis det jeg tenker på) Men fint med råd fra noen som har vært gjennom det før Takker for svar! Hvis det er OK at han har sex med den andre jenta, så kommer jo ting til å utvikle seg. Hvorfor skal hun gidde å være med om hun ikke får noe morro ut av det? Og for kjæresten din, blir det ikke som å vifte med en jucy kake under nesa på han, og si "bare se, men ikke smake"?? Jeg synes ikke trekant har så mye i et kjæresteforhold å gjøre. I hvert fall ikke om den ene plages med sjalusi i etterkant og enkelte stygge bilder på netthinnen. Du skal ikke være med på en trekant som du ikke virkelig har lyst til å delta i. Test det heller en gang du er singel om det er noe du vil utforske. 7
Gjest LonelyAngel Skrevet 8. juli 2013 #11 Skrevet 8. juli 2013 Hva skjer med verden sier jeg bare.. 12
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #12 Skrevet 8. juli 2013 Mest sannsynlig blir mannen din så revet med av å ha sex med en annen kvinne, at du kommer til å føle deg satt til side... Er du klar for det, så ok! Hvis ikke, bør dere heller oppsøke en swingers-klubb slik at dere begge kan få dere litt utenomekteskapelig moro!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #13 Skrevet 8. juli 2013 Dette er en veldig dårlig idé. Og jeg har vært på begge sider av dette, og det blir bare kleint og ubehagelig. Mens det skjer og etterpå. Og er det slik at du behøver regler blir det enda mer kleint, samtidig som at det tyder på at dette er noe du egentlig ikke vil. Slå det fra deg! Slikt bør ikke foregå i et forhold, og bør høre singellivet til. Man gir ikke bort andre mennesker som sexgave. Anonymous poster hash: 0fb68...78f 13
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #14 Skrevet 8. juli 2013 Gi beskjed hvis det ikke funker med typen din da Du må være verdens kuleste dame Anonymous poster hash: 8ea1b...743 1
sol87 Skrevet 8. juli 2013 #15 Skrevet 8. juli 2013 Trekant i seg selv er det vel "ikke noe galt med", sånn i utgangspunktet. Men jeg synes det er veldig spesielt å sette det i en slags gavesetting, da virker det neste som om det er et stort "offer" for deg å "gi" dette til ham, mens en trekant burde jo være noe som gir like stor glede til alle parter... 8
Gjest Skrevet 8. juli 2013 #16 Skrevet 8. juli 2013 Trekant i seg selv er det vel "ikke noe galt med", sånn i utgangspunktet. Men jeg synes det er veldig spesielt å sette det i en slags gavesetting, da virker det neste som om det er et stort "offer" for deg å "gi" dette til ham, mens en trekant burde jo være noe som gir like stor glede til alle parter... Og det er vel situasjonen tatt på kornet!
Tomaten Skrevet 8. juli 2013 #17 Skrevet 8. juli 2013 Ingen kyssing, ingen penetrering, ingen museslikking, ingen blowjobb, ingen puppesmatting og ja.Anonymous poster hash: d900a...4f5 Da var det ikke mye igjen å gjøre gitt 4
Gjest Skrevet 8. juli 2013 #18 Skrevet 8. juli 2013 Da var det ikke mye igjen å gjøre gitt Visste ikke at det kaltes trekant når man har en ekstra person som ser på at paret har sex... 4
Tomaten Skrevet 8. juli 2013 #19 Skrevet 8. juli 2013 Visste ikke at det kaltes trekant når man har en ekstra person som ser på at paret har sex... Hehe ikke jeg heller
Cathrine88 Skrevet 8. juli 2013 #20 Skrevet 8. juli 2013 Med mindre hans definisjon av trekant er å se på at du har sex med ei anna dame - uten at noen av dere ser henne i øynene, er vel dette ganske dødfødt? 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå