Gå til innhold

Holder pusten i det jeg sovner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En sjelden gang i blandt, så skvetter jeg veldig akkurat i det jeg er i ferd med å sovne fordi dt kjennes ut som jeg holder pusten i 2-3 sekunder akkurat i det jeg er i ferd med å sovne.

I og med at jeg er i halvsøvne er det vanskelig å vite akkurat hva som skjer, egentlig kjennes det ut som at jeg kvekker til fordi hjertet stopper å banke noen sekunder, men skjønner jo at det ikke er dette, og tenker at jeg ligger og spenner meg og holder pusten. Skjedde i går, og jeg sliter med å sovne (til tross for at jeg var veldig trøtt og ville sove) fordi jeg føler jeg ikke klarer å puste riktig, prøver noen dype åndedrag, men er akkurat som det er hull i lungene og luften ikke når helt frem. Blir også redd for at jeg skal slutte å puste når jeg sovner (vet jo at dette ikke skjer).

Sliter med angst, så tenker det kan være relatert til dette, men synes alikvel det er så rart når det skjer for jeg er jo i utgangspunktet avslappet og søvnig.

Noen som har opplevd det samme, som vet hva det kan skyldes??

Vil legge til at det at jeg skvetter IKKE er muskel rykninger e.l. som man kan få når man sovner, jeg skvetter fordi jeg blir redd, men før jeg rekker å skjønne hva som har skjedd.

Anonymous poster hash: 18fbf...752
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjer meg og, aner ikke hva det er, men jeg syns det er skummelt!

Anonymous poster hash: 9b6b3...d8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...