Grublerinnen Skrevet 15. april 2004 #1 Skrevet 15. april 2004 jeg lar da ikke barna sulte, jeg skrev at JEG sulter heller... Har da en til her i huset som tjener penger, men en inntekt blir forlite for oss... Og hvis jeg går på sosialen må vi selge bil og andre "unødvenige" ting, det er uaktuelt når barnehage er 8 kilometer en vei bl.a... men alt skal nok gå. Jeg bare luret på om dere visste noe om dette
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #2 Skrevet 15. april 2004 Dersom du trykker på "skriv svar"-knappen i staden for "nytt emne"-knappen, så slepp du å lage ny tråd for kvar gong du skal svare på noko..
Gjest Madam Felle Skrevet 15. april 2004 #3 Skrevet 15. april 2004 Unnskyld at jeg ler, men det var litt morsomt at du laget en ny tråd for hver gang du skulle svare. Men det var ikke stygt ment å le altså, bare litt morsomt. For hadde jeg ikke gått inn her, så hadde jeg ikke vist at det var meg du svarte. Jeg bare spurte, for du sa jo selv at du ville heller sulte enn å gå på sosialen. Siden du ahr barn så regner jeg da med at de ville sultet med deg. Derfor min reaksjon. Regnet egentlig ikke med det, men siden du sa det på den måten, bare måtte jeg svare på den måten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå