oliviastarbucks Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Jeg brakk et ribbein i oktober i fjor (uten å vite hvordan), og nå har jeg begynt å kjenne smerter igjen på samme plass. Kjenner veldig smerte hvis jeg bærer ting på høyre skulder (siden jeg brakk ribbein på høyre side), eller hvis jeg ler, sitter for mye oppreist, men også når jeg skal prøve å sove. Vet noen hva som foregår? Har jeg brukket det igjen? #hjelp :-(
Gjest bustyvel Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Det kan du godt ha gjort. Hold deg i ro, og gled deg til det gror. Jeg hostet på meg en brist her i vinter, helt j*vlig, spesielt siden jeg ikke ble kvitt hosten på en stund heller...! 1
Charmander Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Det er sikkert mulig at du har gjort. Du får bare ta det rolig, brakk selv 4 ribbein i vinter, og særlig komfortabelt var det ikke. Det var de samme trekkene; hoste, nyse, le var jo bare vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå