Gå til innhold

Brukket ribbein?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg brakk et ribbein i oktober i fjor (uten å vite hvordan), og nå har jeg begynt å kjenne smerter igjen på samme plass.

Kjenner veldig smerte hvis jeg bærer ting på høyre skulder (siden jeg brakk ribbein på høyre side), eller hvis jeg ler, sitter for mye oppreist, men også når jeg skal prøve å sove.

Vet noen hva som foregår? Har jeg brukket det igjen?

#hjelp :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Det kan du godt ha gjort. Hold deg i ro, og gled deg til det gror. Jeg hostet på meg en brist her i vinter, helt j*vlig, spesielt siden jeg ikke ble kvitt hosten på en stund heller...!

  • Liker 1
Skrevet

Det er sikkert mulig at du har gjort. Du får bare ta det rolig, brakk selv 4 ribbein i vinter, og særlig komfortabelt var det ikke. Det var de samme trekkene; hoste, nyse, le var jo bare vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...