Gjest Teta Skrevet 8. juli 2013 #21 Skrevet 8. juli 2013 Det som er så fint i dag er at alle kan få lov å være akkurat den de er
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #22 Skrevet 8. juli 2013 Tro det eller ei, ikke alle menn var brave krigere før i tiden. Og ikke alle menn er femikladder den dag i dag. Hilsen ei som har en mann som både kan sløye fisk, hogge trær og lappe sammen klær - og i tillegg har skjegg! Anonymous poster hash: f6e40...1c7
Thorn Skrevet 8. juli 2013 #23 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Kvinner , hva skjedde ? Anonymous poster hash: d4b18...34f Du, jeg var faktisk og shoppet meg et nytt forkle og en ny, fin bakebolle i dag. Drikker lite gjør jeg også. Kvalifiserer jeg til å få et skikkelig mannebein da? Endret 8. juli 2013 av Thorn 1
Singha Skrevet 8. juli 2013 #24 Skrevet 8. juli 2013 Du, jeg var faktisk og shoppet meg et nytt forkle og en ny, fin bakebolle i dag. Drikker lite gjør jeg også. Kvalifiserer jeg til å få et skikkelig mannebein da? Bare om du holder deg på kjøkkenet, hjemme med barna, gjør deg økonomisk avhengig av han og overser sidesprangene til dette mannebeinet. 1
Thorn Skrevet 8. juli 2013 #25 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Bare om du holder deg på kjøkkenet, hjemme med barna, gjør deg økonomisk avhengig av han og overser sidesprangene til dette mannebeinet. Herre, leste totalt feil. Never mind me! Jeg skjønner forresten hvorfor jeg er singel, når alt man har å velge i er enten femi-metroseksuelle eller huleboere. Jeg vil egentlig gjerne ha en sånn mellomting, jeg. Vanskelig som jeg er... Edit: endrer min "never mind" tilbake mens AB og Singha blir enige i hvem som har rett ang. skrivemåten! Endret 8. juli 2013 av Thorn
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #26 Skrevet 8. juli 2013 Herre, leste totalt feil. Never mind me! Det går greit. Ingen stiller krav til kvinners kunnskaper uansett. Det heter forresten "nevermind" i ett ord. Anonymous poster hash: f6e40...1c7
Thorn Skrevet 8. juli 2013 #27 Skrevet 8. juli 2013 Det går greit. Ingen stiller krav til kvinners kunnskaper uansett. Det heter forresten "nevermind" i ett ord. Anonymous poster hash: f6e40...1c7 Takk for tips ang rettskrivingen Vet nå ikke om det der med kunnskaper, da, hva hadde disse ekte mannebeina sagt om de fikk seg ei dame som ikke kunne lage mat eller vaske klærne hans?
Singha Skrevet 8. juli 2013 #28 Skrevet 8. juli 2013 Det går greit. Ingen stiller krav til kvinners kunnskaper uansett. Det heter forresten "nevermind" i ett ord. Anonymous poster hash: f6e40...1c7 Det heter vel bare Nevermind i ett ord om man omtaler plata til Nirvana? 3
Gjest Summers Skrevet 8. juli 2013 #29 Skrevet 8. juli 2013 Tror du skal være glad for at kjæresten ikke skal eller har vært i krig.
HerrNelson Skrevet 8. juli 2013 #30 Skrevet 8. juli 2013 Adorno, Frenkel-Brunswick og Levinson. Du kan begynne der.
Gjest meh Skrevet 9. juli 2013 #31 Skrevet 9. juli 2013 Kvinnefrigjøring. Eventuelt litt mannsfrigjøring også, for noen tiår siden var samfunnets normer rundt hvordan menn skulle te seg ganske så sementert og det var lite rom for folk som ikke var A4. Disse har i mye større grad løsnet opp i de siste årene og samfunnet har generelt blitt mer tolerant, og er nok først og fremst grunnen til at en ganske liten andel av menn velger å gå utenfor det som er vanlig - og tro det eller ei, de fleste unge menn i 2013 er ikke så alt for feminine og ulike unge menn for noen tiår siden. Tror du det som vises til høyre på bildet er representativt så burde du nesten ta deg en tur ut døra. Nå har da også antallet menn som søker seg til HJK/MJK under førstegangstjenesten aldri vært høyere.
Larsern Skrevet 9. juli 2013 #32 Skrevet 9. juli 2013 Jeg tror mannemannen fremdeles lever i beste velgående, bare at han ikke eksponerer seg i like stor grad som tullemennene i sosiale medier eller i media forøvrig.
Ellevill Skrevet 9. juli 2013 #33 Skrevet 9. juli 2013 Idiotisk bildesammenligning i første innlegg. Meningsløst å dra i gang en debatt på det grunnlaget. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #34 Skrevet 10. juli 2013 Du, jeg var faktisk og shoppet meg et nytt forkle og en ny, fin bakebolle i dag. Drikker lite gjør jeg også. Kvalifiserer jeg til å få et skikkelig mannebein da? Definitivt! Her snakker vi skikkelig Koneemne. Heldig han som får ta del i din bollebakst om du tog an. Jeg drikker nok en del , men hadde kuttet det ut om jeg hadde en fru som serverte fersk hjembakst til kaffen på søndagene. Anonymous poster hash: d4b18...34f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå