Gå til innhold

Endre en ryanair-flygning

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei!

Skal reise med ryanair med noen venner snart. I mellomtiden har jeg funnet ut at jeg vil reise videre til nabobyen etter de har dratt og bli noen dager ekstra. (har bestilt tur/retur til alle)

På hjemmesiden deres står det at dersom jeg endrer bestillingen på nett på vil den bli endret for alle (vi har bestilt sammen)

Noen som har endret på ryanair før? Målet er jo å forhåpentligvis å komme billigere ut av det mot å betale et endringsgebyr fremfor å kjøpe en helt ny billett nå i fellesferien med stive priser.

Anonymous poster hash: a1cdc...856
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringe dem?

Skrevet

Ring dem, få løst din billett fra resten av bookingen, og når det er gjort kan du endre på billetten. Det må du gjøre selv på nett etterpå, om jeg ikke husker helt feil.

AnonymBruker
Skrevet

Ring dem, få løst din billett fra resten av bookingen, og når det er gjort kan du endre på billetten. Det må du gjøre selv på nett etterpå, om jeg ikke husker helt feil.

Takk for svar, vet du om det er vanlig at man må betale mye i mellomlegg? Det er 2 byer i Spania det er snakk om. Bare at jeg ikke må betale fullpris på billetten.

Anonymous poster hash: a1cdc...856

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...