Sjokoladenøtt Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Hei! Fikk høre av legen min at jeg har et veldig stramt tungebånd som er ganske i veien for meg. Lurer på hvordan jeg skal gå frem med dette og hvordan er det? Noen her som har erfaringer med det? Skal jeg bare si til legen at jeg vil klippe det eller noe slikt? Han sa dette var mulig Glemte meg helt ut å spørre legen om det, og jeg gidder ikke å bestille time for å bare spørre ham. Hehe
januarpiken Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Gi beskjed til legen din så henviser han deg. De gjør det nok på øre-nese-hals avdelingen. Er bare ett kjapt kutt så kan du reise hjem igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå