AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Jeg slutta på pilla for et par mnd siden. Syklusen min var svært ustabil før jeg begynte på pilla - jeg hadde et håp om at det skulle være bedre nå jeg.. Forrige mnd var det ca. 4 uker med "pause" før jeg fikk mensen igjen. Jeg var ferdig å blø den 3. Juli.. Nå blør jeg igjen. Jeg hadde sex nå i helga, og jeg regna ut jeg skulle ha eggløsning sånn ca nå - jeg gikk ut i fra at mensen skulle være stabil. Jeg har hatt svake tegn på at mensen skulle komme - trodde det kanskje kunne være eggløsning. Jeg har brukt å ha sterke menssmerter, diaré og lignende når jeg ikke gikk på pilla. Kan det være noe annet? Har jo et håp om at det kan være festeblødning, men det er vel ikke så tidlig som 2 døgn etter sex? Og det er vel også bare en liten dråpe? Jeg blør bare såvidt nå. Og må ikke slimhinnene og det ha tid på seg til å bygge seg opp før jeg kan få mensen igjen? Det har jo ikke gått en uke en gang siden jeg slutta å blø.. Anonymous poster hash: c20c3...369
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå