Gå til innhold

Nettstudie deltid - Noen som har noen gode råd/tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynner på nettstudie til høsten. Dette er Bachelor jeg skal ta via BI deltid som vil gå over 4 år.

Er det noen som har gjort det samme, som kanskje har noen gode råd til meg? Tenker ikke nødvendigvis bachelor, men nettstudie deltid generelt.

Dette skal selvfølgelig kombineres med jobb og familie ettersom det er deltid og nettbasert.

Noen råd man ikke tenker over selv før man har vært igjennom det? :)



Anonymous poster hash: 69da5...f7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg studerer deltid ved siden av jobb, men har ikke barn. Det har gått helt fint for meg. Jeg har tatt et halvt år av gangen da, og satser på Bachelor of Management graden. Dermed tok jeg meg fri i høst ettersom jeg kjente at jeg var veldig sliten etter å ha holdt på 1,5 år med ganske tøft skjema. Nå er jeg i gang igjen og skal fortsette til høsten. Jeg har stort sett ikke klart å lese noe særlig etter en lang dag med jobb, så jeg måtte sette av helgedager og fridager for øvrig. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer deltid ved siden av jobb, men har ikke barn. Det har gått helt fint for meg. Jeg har tatt et halvt år av gangen da, og satser på Bachelor of Management graden. Dermed tok jeg meg fri i høst ettersom jeg kjente at jeg var veldig sliten etter å ha holdt på 1,5 år med ganske tøft skjema. Nå er jeg i gang igjen og skal fortsette til høsten. Jeg har stort sett ikke klart å lese noe særlig etter en lang dag med jobb, så jeg måtte sette av helgedager og fridager for øvrig. Lykke til!

Takk for svar.

Jeg regner jo selvfølgelig med at det blir noen krevende år, men små unger og jobb ved siden av.

Hvor mye tid burde man sette av hver dag ca? hvis man har tid og overskudd til å lese?

Sitter du hele helgen hvis du ikke får lest i ukedagene? :)

Anonymous poster hash: 69da5...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette er jo veldig individuelt! Jeg tar bachelor i øk/adm via NKI (men tar det på 3 år)! Jeg er alenemor til tre barn (2,2,3 år), uten bhg-plass, så leser kun på kveldstid! I snitt har jeg lest 3 timer hver kveld hver dah, så det er såklart en del arbeid! Men siden du tar det over 4 år, vil du jo muligens ikke måtte jobbe like mye med det hver dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...