Gå til innhold

Lønn butikksjef


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som vet hva årslønn for butikksjef i kleskjeden er? Tenker på bikbok, Dressmann osv.

Anonymous poster hash: 8271f...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca 370tusen, pluss evt bonus

Anonymous poster hash: f3878...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 370tusen, pluss evt bonusAnonymous poster hash: f3878...fa2

Seriøst, ikke mer??? Det er latterlig dårlig for mye ansvar. Jeg tjente mer på å planlegge møter og rydde kaffekopper i en stor bedrift...

Anonymous poster hash: 3acf5...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, ikke mer??? Det er latterlig dårlig for mye ansvar. Jeg tjente mer på å planlegge møter og rydde kaffekopper i en stor bedrift...

Anonymous poster hash: 3acf5...1c5

Man trenger ikke særlig utdannelse for å bli butikksjef.

Jeg fikk tilbudet etter to år i en butikk med kun videregående utdannelse, men da sa jeg so-long-suckers.. og begynte på skole og fikk meg en skikkelig utdannelse så jeg kan tjene ordentlige penger...

aldri mer butikkjobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke særlig utdannelse for å bli butikksjef.

Jeg fikk tilbudet etter to år i en butikk med kun videregående utdannelse, men da sa jeg so-long-suckers.. og begynte på skole og fikk meg en skikkelig utdannelse så jeg kan tjene ordentlige penger...

aldri mer butikkjobb

Herreli, 370.000 er da ordentlige penger det.. Tenker det er rundt snittet for hva folk tjener.

Dessuten, så er utdannelse oppskrytt. Folk med utdannelse kan tjene mindre enn de nevnte 370.000 for butikksjefsjobb. Barne og ungdomsarbeidere, hjelpepleiere, tømrere osv..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har 370 000 i året som butikksjef så har du " god" lønn som butiskksjef. Mer gjennomsnittslig er rundt 300 000 trodde jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Butikksjefers lønn varierer veldig. En butikksjef med ansvar for seg selv, 2 faste og 3 deltidsansatte har kansje 340.000. En butikksjef for en stor butikk, som feks XXL eller store matbutikker, med ansvar for 50+ ansatte. Han har gjerne over millionen i fastlønn med mulighet for å tjene en halv million eller million til i bonus.


Og så varierer lønnen og veldig avhengig av sted, i Oslo tjener man gjerne bedre enn i Gol.

Dersom jeg selv skulle ha jobbet som butikksjef ville jeg ha siktet meg inn mot fastlønn rundt 350.000 men mulighet for minst 50.000 til i bonus. Spesielt dersom jeg måtte ha møtt opp i hytt og pine, jobbet mye overtid, sent, tidlig, helg osv for å gjøre unna varetellinger eller liknende. Da skulle jeg ha hatt såpass.



Anonymous poster hash: 6b354...b20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...