Gå til innhold

Til tider mye luft i 'kroppen'?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplever til tider at jeg har ekstremt mye luft i magen/spiserør/hals eller hva jeg skal kalle det..

Kan være slik at jeg kjenner at det 'presser' litt på i halsen, for tilslutt komme ut, litt etter litt.

Kjenner det også til tider godt i magen, og kan gå å lufte det ut hele dagen lang omtrent..

Dette er kun i perioder, helt uavhengig av hva jeg har spist eller hvor mye jeg har spist.

Spiser litt 'variert' kan du si, noen ganger blir det bare 3-4 brødskiver på en dag, noen ganger har jeg mye mer matlyst..

Kan virke som det av og til, men ikke alltid forekommer når jeg har spist litt mindre enn dagen før foreks..

Er nesten på grensen til og gjøre vondt av og til.. Noen råd/tips mot dette?

Spisevanen min har vært slik hele livet, men dette problemet her er noe som er oppstått de siste halvåret kan du si..



Anonymous poster hash: c4097...d35
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, har ingen råd. Jeg har det også sånn. Blir lett oppblåst, og har ofte behov for å slippe ut luft i begge ender... :) Greier heldigvis stort sett å gjøre det rimelig diskret. Plager meg ikke så mye, så orker ikke å drive og analysere kostholdet og kutte ut matvarer for å se om det er noe spesielt som gjør det. Er jo også mulig at jeg bare svelger mye luft når jeg spiser...



Anonymous poster hash: 229c4...f67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...