kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2014 #961 Del Skrevet 15. mars 2014 Føler med deg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #962 Del Skrevet 15. mars 2014 Nå har jeg prøvd å spise henne ut. Biff med salat og rotgrønnsakspuré (pastinakk, persillerot og potet) stod på menyen, og etterpå blir det creme brulee. Det ble ihvertfall litt trangere der inne, om ikke annet. Når det er sagt: I stad hadde jeg noen vonde tak og murringer en stund som jeg vurderte om kunne være begynnende rier og ikke bare kynnere og nedpress. (Jinxer vel alt ved å skrive det her... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 15. mars 2014 #963 Del Skrevet 15. mars 2014 Oj, spennende! Kanskje det blir du som setter igang fødeskredet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #964 Del Skrevet 15. mars 2014 Håper det, men har ikke helt troa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. mars 2014 #965 Del Skrevet 15. mars 2014 Innom og heier på vonde tak og murringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2014 #966 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg har trua! Kåmmån Mazillababy, ingenting å vente på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #967 Del Skrevet 15. mars 2014 Ææææ, akutt fødeangst! Tror ikke jeg vil føde jeg. Jeg har ombestemt meg. Tror det var falsk alarm tidligere. Fremdeles litt vonde tak innimellom, men på ingen måte sånn jeg husker rier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2014 #968 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg ombestemmer meg litt hver gang jeg har mageknip. Da innser jeg liksom at jeg ikke aner hva jeg skal gjennom, litt skummelt er det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #969 Del Skrevet 15. mars 2014 Uff ja, det er jo det. I hodet mitt har denne fødselen hele tida vært en reprise av forrige gang, men det har jeg jo ingen garanti for. Sånn sett var det kanskje enklere sist, da jeg ikke ante hva jeg gikk til og ikke hadde noe å sammenlikne med. Hmm.. ut skal vel ungen uansett. Forhåpentligvis snart. Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2014 #970 Del Skrevet 15. mars 2014 Det er vel en grunn til at vi blir så forjævlig lei på slutten, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #971 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Ja, det er vel for at vi i det hele tatt skal ha den minste sjanse til å komme oss gjennom en fødsel.. Lurer litt på om/når jeg skal fortelle han godeste at jeg har litt vondt i kveld. Han kommer jo sikkert til å frike, stakkars. Det er nok best å vente til jeg er sikker på at noe er på gang, ellers ødelegger jeg vel hele nattesøvnen hans. Endret 15. mars 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 15. mars 2014 #972 Del Skrevet 15. mars 2014 Haha, jeg ombestemmer meg også hver gang jeg får litt mer/annerledes vondt enn mensmurringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2014 #973 Del Skrevet 15. mars 2014 Ååh, spennende! Og litt irriterende, jeg vil og ha vondter!! Er det regelmessige tak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #974 Del Skrevet 15. mars 2014 Godt spørsmål. Tror ikke det Fant igjen den forrige graviditetsdagboka mi og leste fødselshistorien nå. Hadde helt glemt at han godeste stekte bacon og greier til frokost før vi dro til sykehuset. Skal si vi hadde roen over oss da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2014 #975 Del Skrevet 15. mars 2014 Krysser fingrene for at det tar seg opp og ikke bare er lureri! Ganske gira på dine vegne, egentlig, første spenninga på evigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #976 Del Skrevet 15. mars 2014 Pessimisten i meg sier det er bare lureri, men vi får se... Om ikke annet har jeg ihvertfall bidratt til litt KG-spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. mars 2014 #977 Del Skrevet 15. mars 2014 spennende tenker masse på deg nå om dagen!! sååå spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #978 Del Skrevet 15. mars 2014 Det var nok falsk alarm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2014 #979 Del Skrevet 15. mars 2014 Idiotkropper. Jeg skal ut og gå tur nå, og så skal det pules, nå skal han UTUTUTUTUT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 15. mars 2014 #980 Del Skrevet 15. mars 2014 Neeeeeeeeeiiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå