Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg prøvd å spise henne ut. Biff med salat og rotgrønnsakspuré (pastinakk, persillerot og potet) stod på menyen, og etterpå blir det creme brulee. Det ble ihvertfall litt trangere der inne, om ikke annet.

Når det er sagt: I stad hadde jeg noen vonde tak og murringer en stund som jeg vurderte om kunne være begynnende rier og ikke bare kynnere og nedpress. (Jinxer vel alt ved å skrive det her... :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ææææ, akutt fødeangst! :bond: Tror ikke jeg vil føde jeg. Jeg har ombestemt meg.

Tror det var falsk alarm tidligere. Fremdeles litt vonde tak innimellom, men på ingen måte sånn jeg husker rier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ombestemmer meg litt hver gang jeg har mageknip. :ler:

Da innser jeg liksom at jeg ikke aner hva jeg skal gjennom, litt skummelt er det jo. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, det er jo det. I hodet mitt har denne fødselen hele tida vært en reprise av forrige gang, men det har jeg jo ingen garanti for. Sånn sett var det kanskje enklere sist, da jeg ikke ante hva jeg gikk til og ikke hadde noe å sammenlikne med.

Hmm.. ut skal vel ungen uansett. Forhåpentligvis snart. Hjelp! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en grunn til at vi blir så forjævlig lei på slutten, tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel for at vi i det hele tatt skal ha den minste sjanse til å komme oss gjennom en fødsel.. :fnise:

Lurer litt på om/når jeg skal fortelle han godeste at jeg har litt vondt i kveld. Han kommer jo sikkert til å frike, stakkars. Det er nok best å vente til jeg er sikker på at noe er på gang, ellers ødelegger jeg vel hele nattesøvnen hans.

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, spennende! Og litt irriterende, jeg vil og ha vondter!!

Er det regelmessige tak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt spørsmål. Tror ikke det ;)

Fant igjen den forrige graviditetsdagboka mi og leste fødselshistorien nå. Hadde helt glemt at han godeste stekte bacon og greier til frokost før vi dro til sykehuset. Skal si vi hadde roen over oss da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det tar seg opp og ikke bare er lureri!

Ganske gira på dine vegne, egentlig, første spenninga på evigheter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pessimisten i meg sier det er bare lureri, men vi får se... Om ikke annet har jeg ihvertfall bidratt til litt KG-spenning! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idiotkropper. Jeg skal ut og gå tur nå, og så skal det pules, nå skal han UTUTUTUTUT. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...