Gjest Neferet Skrevet 25. oktober 2013 #361 Del Skrevet 25. oktober 2013 Oj, det var kjapt levert! Grattis med ny vogn! Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #362 Del Skrevet 25. oktober 2013 Takk! Det skal sannelig bli deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 25. oktober 2013 #363 Del Skrevet 25. oktober 2013 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. oktober 2013 #364 Del Skrevet 26. oktober 2013 Kom tilbake til barteby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #365 Del Skrevet 28. oktober 2013 Vet ikke hvor lenge jeg holder ut å stå opp så tidlig, samtidig som jeg har vondt her og der og sover dårlig i utgangspunktet, i kombinasjon med full jobb både i og utenfor hjemmet.. I forrige uke var det morgen 0530, så nå etter klokkestillinga har dagen begynt 0430. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 28. oktober 2013 #366 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det er jo midt på natta Håper junior legger om til vintertid, pluss en time eller to, rimelig raskt. Man fungerer jo bare ikke om det holder på sånn over tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. oktober 2013 #367 Del Skrevet 28. oktober 2013 Huff, det hørtes slitsomt ut! Håper det går seg til raskt, hvis ikke er det vel lurt å redusere arbeidstida litt kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. oktober 2013 #368 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ugh, denne klokkestillinga er noe herk! Husker med gru fjorårets klokkestilling hvor det var morgen klokken 4 i en uke. Håper det går litt fortere over hos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #369 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jordmor anbefalte meg å få en sykmelding, så nå venter jeg på at legen skal ringe meg.. Hun trodde forøvrig ikke at jeg ville komme tilbake i 100 % jobb i løpet av svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. oktober 2013 #370 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Hvor stor sykemelding er det snakk om, gradert eller full? Høres uansett ut som det kan være lurt å ta det litt rolig, så kroppen rekker å hente seg inn igjen (særlig hvis dagen starter med klokka på 4-tallet!! ) Pass på deg selv! Endret 28. oktober 2013 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #371 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg så for meg gradert, men nå er jeg fullt i to uker, og så skal jeg til legen etter det Har heldigvis fått ny kontaktperson i vikarbyrået, ei dame, så hun forstår meg nok litt bedre enn han jeg hadde før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 28. oktober 2013 #372 Del Skrevet 28. oktober 2013 Godt du fikk deg sykemelding selv om du egentlig kun ville ha gradert. Man vil jo så gjerne jobbe, så noen ganger er det greit at utenforstående sier at nok er nok Håper disse to ukene hjelper masse og at du kan få gradert etter det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 28. oktober 2013 #373 Del Skrevet 28. oktober 2013 Så bra du får litt tid til å hente deg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. oktober 2013 #374 Del Skrevet 29. oktober 2013 Håper det går greit å snakke med vikarbyrået! Og at du får en avslappende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #375 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) I går gjorde jeg et aldri så lite kupp på Røde Kors-butikken Det var faktisk de første klærne jeg har kjøpt til minsten. Hadde ikke kjøpt noe hittil, for jeg tenkte at jeg måtte vite kjønn først, men så var det et tilbud jeg ikke kunne la gå fra meg: Tre ullbodyer; en jentete, en guttete og en kjønnsnøytral. Den minste er str 56, den største 68. Alle tre for 25 kroner! Endret 31. oktober 2013 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 31. oktober 2013 #376 Del Skrevet 31. oktober 2013 Oi! Det var billig! det er jo nesten som å ikke ha brukt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #377 Del Skrevet 31. oktober 2013 Nemlig! Ikke var de synlig brukt heller, så det var virkelig et kupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. oktober 2013 #378 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hurra for kupp til minsten! Det kan jo nesten ikke betegnes som shopping når beløpet er så beskjedent! Hvordan er formen, har du rukket å roe ned litt etter at du fikk sykemelding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #379 Del Skrevet 31. oktober 2013 Tja, har vel roet ned på et vis, men hvorvidt jeg føler at jeg har mer energi kan vel diskuteres.. Har to fysioterapitimer i uka for tida, i håp om å holde bekken/falsk isjias i sjakk. Foreløpig er jeg ikke helt sikker på hvor mye det hjelper, men så lenge jeg ikke blir verre er det kanskje resultat nok.. Uansett går det utover nattesøvnen med vondter her og der, så jeg kjenner at det er godt å være sykemeldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. oktober 2013 #380 Del Skrevet 31. oktober 2013 Spørs om jordmor kanskje visste hva hun snakket om når hun mente du ikke kom tilbake 100% i løpet av svangerskapet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå