Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte jeg skulle spandere en langhelg fredag-tirsdag i Krakow på mamma og meg, i begynnelsen av august. Mamma er 50 og jeg er 20. Ønsker å få mye ut av helgen, og lurte på om dere hadde noen tips? Begge er glad i typ "billig" shopping, trenger ikke være dyre merker som Prada, Mulberry osv. (men mottar gjerne tips for gode veskebutikker med merkevare)

Vil selvfølgelig se litt av byen, og spise god mat. Både finere restauranter og restauranter alá Fridays og Egon.

Kom gjerne med tips! Og har du et annet sted du anbefaler enda mer en Krakow, så fortell meg gjerne det og. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle selvfølgelig stå "Mor og datter i Krakow"...

Skrevet

Krakow er absolutt en fantastisk by. Det er ikke så veldig bra shopping der, men det er mye annet å gjøre.

Vil dere heller ha en tur med mye shopping, så anbefaler jeg dere å dra til warszawa.

Skrevet

Hvor bor dere? Hvis dere har mulighet til å reise fra Torp, vil jeg absolutt anbefale Poznan som shoppingby! Billig fly med Wizzair fra Torp, og utrolig bra shopping. Dessuten er de gode i engelsk, hotell er billige osv :)

Gjest Nefertiti.
Skrevet

Hvis dere er interessert i 2. Verdenskrig bør dere ta en dagstur til Auschwitz og Birkenau. Er vel ca halvannen times kjøretur ut av byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...