AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Menn i alder 20+ som fortsatt er jomfru.. turn-on eller turn-off?.. og hvorfor er det turn-x? Inspirert av tråden «Flau over å være jomfru» NB! Er ikke samme trådstarter! Anonymous poster hash: d8c44...95e Anonymous poster hash: d8c44...95e Anonymous poster hash: d8c44...95e Anonymous poster hash: d8c44...95e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Tre ganger? Måtte du virkelig sjekke innlegget ditt tre ganger før du postet det? Anonymous poster hash: c8c91...670
LillaFrosk Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Verken eller. Begge deler har sine gode sider.. Det eneste som kanskje trekker litt ekstra ned på en som er jomfru, må være at de ofte kan være ganske usikre..
Gjest GirlonGirl Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Holdt på å skrive turn off. Men er vel ganske moro å ta kontrollen og ri han til han kommer da Så, ikke turn off! 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Tre ganger? Måtte du virkelig sjekke innlegget ditt tre ganger før du postet det? Anonymous poster hash: c8c91...670 Hehe.. Var noe krøll med linken! Beklager hvis det ødela hele dagen din Anonymous poster hash: d8c44...95e
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Jeg foretrekker ihvertfall litt erfaring. Dog hvis kjemien er der, så hadde det nok ikke vært et stort problem, men jeg ville ikke tatt jomfrudommen til noen bare for å gjøre det.
Gjest Søgni Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Hvorfor må alt på KG enten være en turn off eller en turn on? Sånn turn off/on-messig, så har jeg i hvert fall ingen "greie" for menn som aldri har hatt sex før, ei heller sier en sånn opplysning meg mye om hvorvidt vi kommer til å ha bra sex eller ikke. Hadde en mann jeg planla å skulle ligge med sagt at han aldri hadde hatt sex før, så hadde jeg eventuelt vært mer interessert i årsaken til det, enn i det faktum at han aldri hadde hatt sex. Det har ingenting med turn on eller turn off å gjøre, men mest at jeg hadde ville visst det hvis vi hadde veldig ulikt syn på sex. Et sånt "jeg er jomfru, kan du ta jomfrudommen min"- one night stand-opplegg, synes jeg derimot høres ut til å være turn off, eller feil for meg. 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Hvorfor må alt på KG enten være en turn off eller en turn on? Sånn turn off/on-messig, så har jeg i hvert fall ingen "greie" for menn som aldri har hatt sex før, ei heller sier en sånn opplysning meg mye om hvorvidt vi kommer til å ha bra sex eller ikke. Hadde en mann jeg planla å skulle ligge med sagt at han aldri hadde hatt sex før, så hadde jeg eventuelt vært mer interessert i årsaken til det, enn i det faktum at han aldri hadde hatt sex. Det har ingenting med turn on eller turn off å gjøre, men mest at jeg hadde ville visst det hvis vi hadde veldig ulikt syn på sex. Et sånt "jeg er jomfru, kan du ta jomfrudommen min"- one night stand-opplegg, synes jeg derimot høres ut til å være turn off, eller feil for meg. hadde det ikke vert deilig og tatt kontrollen over en uerfaren mann og lært ham opp? hva ville du gjort? Anonymous poster hash: d78fd...a92
Gjest Søgni Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 hadde det ikke vert deilig og tatt kontrollen over en uerfaren mann og lært ham opp? hva ville du gjort?Anonymous poster hash: d78fd...a92 Et tips til deg er å søke etter erotiske noveller i stedet for å spørre tilfeldige folk på et forum om de kan gi deg detaljerte beskrivelser av hypotetiske, seksuelle greier. 1
Gjest Vampen Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 hadde det ikke vert deilig og tatt kontrollen over en uerfaren mann og lært ham opp? hva ville du gjort? Anonymous poster hash: d78fd...a92 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #11 Skrevet 8. juli 2013 Om en mann er jomfru eller ikke tror jeg egentlig ikke har NOE som helst å si i seg selv. Så heller enn å fokusere på jomfrudommen (herregud det er jo ikke mer komplisert enn en kjøttbit som stikkes inn i en annen kjøttbit) så ville jeg ha fokusert på grunnen til at du fremdeles er jomfru. Uansett om det er fordi du har valgt det selv, religiøse grunner (tvilsomt) eller at du er litt pinglete og har blitt mobbet tidligere... For å si det på en enkel måte, dersom jenta faktisk har lyst til å ha sex med deg. Så har hun allerede bestemt seg, jomfru eller ikke jomfru har ingenting å si. Anonymous poster hash: 4641d...c89 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå