Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som irriterer seg grenseløst over dette på Facebook og snapchat (opened)? Det er så utrolig irriterende at dette dukker opp! Jeg har ikke lyst å vite om folk jeg snakker med har sett meldingen min eller ikke. Da er det bare enda kjipere om man ikke får svar, for da vet jo man at personen har fått meldingen men ikke svarer. *oppgitt* Burde være mulig å fjerne det, synes jeg.

Anonymous poster hash: 216ae...310

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hender jeg leser og så må jeg noe, en tur på butikken, lage mat, ut med noen venner, eller noe annet. Men leser først for å tenke på noe svar mens jeg driver på med annet. Så at jeg ikke svarer betyr ikke at jeg ikke bryr meg. Bare at jeg ikke har tid...

Anonymous poster hash: 58e1a...52b
Skrevet

Enig. Får også utrolig press på meg til å svare straks jeg har åpnet meldingen fordi jeg vet at den jeg prater med har sett at jeg har sett den.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er flott. Da vet man jo om de har lest beskjeden. Skulle vært slik på SMS også.

Anonymous poster hash: b361c...a2a
AnonymBruker
Skrevet

Men som linket til over, så er det nå sånn at man kan trykke på "unseen" og melding vil ikke bli "sett" av mottager. Selv om du har åpnet og lest meldingen. Det er en liten runding ved meldingen man kan trykke på.

Anonymous poster hash: 7c753...d11
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...