AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Vært mye snakk her inne om facebooks annet mappe osv. Ser nå at man kan trykke på "unread", mulig det har vært der lenge. Betyr det at om man sender en melding til en man ikke er venn med, som havner i annet mappen, kan unreade den og avsenderen ser ikke at den er lest? Anonymous poster hash: e58ef...2bf
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Ja prøvde det nå. Det betyr om du får en melding du ikke vil at mottager skal se du har lest er det bare å trykke på uread ..ok ts Anonymous poster hash: e58ef...2bf
Gjest Rossin Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Ja prøvde det nå. Det betyr om du får en melding du ikke vil at mottager skal se du har lest er det bare å trykke på uread ..ok ts Anonymous poster hash: e58ef...2bf Nei, det er ikke sånn det funker. Jeg sjekka selv med mine to profiler. Mottaker kan markere en melding som ulest, men det fjerner ikke "sett" hos sender.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Nei, det er ikke sånn det funker. Jeg sjekka selv med mine to profiler. Mottaker kan markere en melding som ulest, men det fjerner ikke "sett" hos sender. Jeg visste ikke om det før jeg leste om det. Prøvde det ut selv nå med to kontoer. Sendte melding. Så det stod "seen", logget meg inn igjen haket av unread, og logget meg inn på den andre. Og der var "seen" borte. Anonymous poster hash: e58ef...2bf
Gjest Rossin Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Jeg visste ikke om det før jeg leste om det. Prøvde det ut selv nå med to kontoer. Sendte melding. Så det stod "seen", logget meg inn igjen haket av unread, og logget meg inn på den andre. Og der var "seen" borte. Anonymous poster hash: e58ef...2bf Jeg oppdaterte i nettleseren, og ser at du har rett. Morsomt, da. Tror ikke så mange veit om dette
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Jeg oppdaterte i nettleseren, og ser at du har rett. Morsomt, da. Tror ikke så mange veit om dette Tror egentlig ikke jeg heller. Vet plutselig ikke om jeg liker det eller ikke :/ ts Anonymous poster hash: e58ef...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå