Gjest Anonym Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Ok, dette er sykt flaut så har ikke spurt noen og nei, det er ikke troll. Jeg merket at av og til når jeg gikk så kom det slike fittelyder som kan komme når man har sex og at det var endel utflod Så stod jeg i dusjen en dag og tenkte jeg skulle sjekke om det var noe der inne også fant jeg en plastbit??? det var både brunt og hvitt utflod på den. Trodde først det var OB papiret, men det var ikke samme type plasten. Jeg har ikke hatt sex eller hatt noe annet der oppe så jeg skjønte ingenting. Noen som vet, noe merkelig? :s Sykt ekkelt var det hvertfall og godt jeg fikk det ut..
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Uff. Hørtes ikke bra ut. Du burde VIRKELIG dra på GU! Bare for å være sikker på at alt er i orden og at du ikke har noen flere biter... der. Anonymous poster hash: 32aa7...8fe
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Plastbit ligger i sengen, vandrer inn i trusen, og videre innover. Neppe noe mer dramatisk enn som så.
Gjest Eurodice Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Bruker du dildo? Det kan ha løsnet en bit fra den.
Gjest Anonym Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Har da ikke plast i sengen. Var innlagt på sykehus også, så der var det neppe noe plast, og jeg hadde bukse på hele tiden. Nei, jeg bruker ikke dildo.
Bluegreen Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Har da ikke plast i sengen. Var innlagt på sykehus også, så der var det neppe noe plast, og jeg hadde bukse på hele tiden. Nei, jeg bruker ikke dildo. Kjøpt nye truser i det siste? Noen av de kan jo ha sånn plastfilm i trusa som skal tas av når man begynner å bruke dem. Men uansett; GU for sikkerhets skyld. 1
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Har da ikke plast i sengen. Var innlagt på sykehus også, så der var det neppe noe plast, og jeg hadde bukse på hele tiden. Nei, jeg bruker ikke dildo. Er mye rart som kan komme seg opp i sengen uten tillatelse Når var du på sykehus, og for hva? Var du bevisstløs i perioder? De har også endel plastemballasje av diverse slag som jeg tenker det kan være lett for at noe "vandrer".
Gjest Anonym Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Har ikke kjøpt nye truser heller nei :S Tør ikke gå til GU. Ble pumpa. Men halloo, kan plast gå?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 Har ikke kjøpt nye truser heller nei :S Tør ikke gå til GU. Ble pumpa. Men halloo, kan plast gå? Pumping er ikke noe jeg kan se for meg at kan ende med plast i underbuksene nei Ta fingeren godt inn i deg selv, og kjenn etter. Oddsen for at to biter har funnet veien dit er minimal, men da får du sannsynligvis roet deg ned litt. Men er det noe mer der oppe, så vil kroppen støte det ut selv, senest ved neste menstruasjon.
Silvermist Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 Har ikke kjøpt nye truser heller nei :S Tør ikke gå til GU. Ble pumpa. Men halloo, kan plast gå? Hvis du ble pumpet, som i pumpet for alkohol, så kan jeg se for meg mange måter du kan ha endt opp med plast oppi der, uten å huske det. 6
Gjest Anonym Skrevet 8. juli 2013 #11 Skrevet 8. juli 2013 Ikksant Er nok ikke noe mer der, og mensen er rett rundt svingen.. Kombinasjonen av tabletter og andre ting, ja. Jaha, hvordan da?Ingen tok av meg buksa... eller jo. De tok tempen i ræva på meg.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #12 Skrevet 8. juli 2013 Ikksant Er nok ikke noe mer der, og mensen er rett rundt svingen.. Kombinasjonen av tabletter og andre ting, ja. Jaha, hvordan da?Ingen tok av meg buksa... eller jo. De tok tempen i ræva på meg. Hvis de tok tempen i baken på deg så kan det plasthylstret som er rundt tempmåleren ha løsnet og kommet seg inn i skjeden. Anonymous poster hash: aa1a8...4bf
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #13 Skrevet 8. juli 2013 Et kondom?Anonymous poster hash: df8f3...0dd 2
fruBeist Skrevet 8. juli 2013 #14 Skrevet 8. juli 2013 Sært, de tre foregående innleggene er postet med nøyaktig to timers mellomrom hver 1
Gjest Hyssingen Skrevet 8. juli 2013 #15 Skrevet 8. juli 2013 Sært, de tre foregående innleggene er postet med nøyaktig to timers mellomrom hver Kanskje det er en av de påståtte klikkene som er på KG-avvenning og bare får lov til å være her annenhver time 1
sol87 Skrevet 8. juli 2013 #16 Skrevet 8. juli 2013 Har ikke kjøpt nye truser heller nei :S Tør ikke gå til GU. Ble pumpa. Men halloo, kan plast gå? Alle voksne kvinner må dessverre til GU en gang i blant. Jeg regner med du er mer redd for å få sepsis enn å gå til GU vel? Skjønner at GU er ubehagelig og skummelt for mange, men ofte er det ikke så ille som man tror. Våre fastleger og gynekologer har sett det meste. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå