AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Jeg er en gutt på 23 som aldri har hatt sex, og er egentlig ganske flau over det. Jeg vet vel egentlig ikke helt hvorfor jeg skal være så flau over det, men blir alltid pinlig berørt om en samtale beveger seg inn på sex, fordi jeg er redd for at folk skal skjønne at jeg ikke har peiling. Tørr aldri prøve meg på jenter, fordi jeg tenker at jenter ikke vil ha en jomfru. Går rundt og antar at folk ser ned på de som er jomfru(i en så "høy" alder). Anonymous poster hash: 8b007...ace Anonymous poster hash: 8b007...ace
solch Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Hvorfor skal du fortelle at du er jomfru da? Møter du en jente som vil pule, så tror jeg ikke akkurat hun spør om du er jomfru. Er ikke akkurat så vanlig spørsmål å få i trynet eller å spørre.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Du tror ikke hun vil merke at jeg er uerfaren? TS Anonymous poster hash: 8b007...ace
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Jeg er en gutt på 23 som aldri har hatt sex, og er egentlig ganske flau over det. Jeg vet vel egentlig ikke helt hvorfor jeg skal være så flau over det, men blir alltid pinlig berørt om en samtale beveger seg inn på sex, fordi jeg er redd for at folk skal skjønne at jeg ikke har peiling. Tørr aldri prøve meg på jenter, fordi jeg tenker at jenter ikke vil ha en jomfru. Går rundt og antar at folk ser ned på de som er jomfru(i en så "høy" alder). Anonymous poster hash: 8b007...ace Anonymous poster hash: 8b007...ace Det er ingenting feil med å være jomfru når man er 23, så du trenger ikke å bekymre deg over det. Det er ikke skrevet på panna di at du er jomfru, så ikke tenk på hva andre får vite. De er ikke synske. Hvis du havner i en situasjon med en dame hvor ting kan bli seksuelle og du vil virkelig gjøre det med henne - er det bare å gjøre det. Trenger ikke å si noe som helst. Hilsen, en dame som begynte med sex omtrent på din alder, grunnen ganske dårlig utvalg av menn før det. Anonymous poster hash: 6ab1f...bdf
Tomaten Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Du tror ikke hun vil merke at jeg er uerfaren? TS Anonymous poster hash: 8b007...ace Jo det vil hun. Men om du har sex en gang, så er du fortsatt ikke erfaren. Erfaring tar tid. Men det er ihvertfall ikke noe å være flau over. Jeg skulle ønske jeg var jomfru langt lengre enn det jeg var...
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Dessuten møter jeg jo aldri en jente som er villig, fordi jeg tørr jo aldri prøve meg... får nesten litt angst av tanken på å ha sex for første gang. TS Anonymous poster hash: 8b007...ace
solch Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Du tror ikke hun vil merke at jeg er uerfaren? TS Anonymous poster hash: 8b007...ace Isåfall vil hun ikke merke det før du har putta inn penisen din inni hullet hennes. Og da er jo dere allerede igang. Og sann uansett da, så kommer sex ganske naturlig. Sikker på en 6-åring kunne klart det uten problemer.
Tidus Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Jeg er en gutt på 23 som aldri har hatt sex, og er egentlig ganske flau over det. Jeg vet vel egentlig ikke helt hvorfor jeg skal være så flau over det, men blir alltid pinlig berørt om en samtale beveger seg inn på sex, fordi jeg er redd for at folk skal skjønne at jeg ikke har peiling. Tørr aldri prøve meg på jenter, fordi jeg tenker at jenter ikke vil ha en jomfru. Går rundt og antar at folk ser ned på de som er jomfru(i en så "høy" alder). Anonymous poster hash: 8b007...ace Anonymous poster hash: 8b007...ace Bare ikke tenk på det. Når du havner i en seksuell situasjon, så bare gjør det du føler for. Jeg regner med at du vet hvordan sex fungerer (teknisk sett).
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Hvorfor skal du fortelle at du er jomfru da? Møter du en jente som vil pule, så tror jeg ikke akkurat hun spør om du er jomfru. Er ikke akkurat så vanlig spørsmål å få i trynet eller å spørre. Det merkes vanligvis at man er uerfaren hvis man diskuterer noe seksuelt, flørter eller kysser. Noen vil ikke ha mannlige jomfruer, de fleste vil ha noen med erfaring. Men møter du den rette jenta så betyr det ikke noe for henne, eller så liker hun at du er jomfru. Så fortsett å være sosial og ha håpet oppe. Du er like mye deg selv og like mye verdt om du har hatt sex eller ei, så vis dine beste sider og få litt mer selvtillit. Anonymous poster hash: 7bac5...f51 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Et snev av avsporing, men dette er noe jeg synes er veldig negativt med det fokuset vi har på sex i dag. Det blir rakket ned på ikke bare de som har ligget med mange, de som har uforpliktende sex, men også på de som aldri har hatt sex. Damned if you do, damned if you don't. Åh, og TS? Jeg var 25 første gang. Jeg er mann. Anonymous poster hash: 9a4ff...2d7 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Du tror ikke hun vil merke at jeg er uerfaren? TS Anonymous poster hash: 8b007...ace Da er det bare å finne deg en dame som er ikke veldig erfaren selv eller som elsker uerfarne menn. Jeg tror du gjør det vanskeligere for deg for problemet ligger i ditt hode - ikke tenk på det, ikke bekymre deg for det. Hvis hun spør, si at du har ikke hatt mange partnere før, trenger ikke å si at hun er den første. Jeg anbefaler at du finner deg en erfaren dame som kan lære deg opp Anonymous poster hash: 6ab1f...bdf
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Et snev av avsporing, men dette er noe jeg synes er veldig negativt med det fokuset vi har på sex i dag. Det blir rakket ned på ikke bare de som har ligget med mange, de som har uforpliktende sex, men også på de som aldri har hatt sex. Damned if you do, damned if you don't. Åh, og TS? Jeg var 25 første gang. Jeg er mann. Anonymous poster hash: 9a4ff...2d7 Jeg synes det er veldig positivt at sex ikke skal være noe å skamme seg over, og at det skal være åpenhet rundt det generelt i samfunnet. Men det får meg jo også på mange måter til å føle meg enda mer som en taper, når det er overalt og folk som er 17-18 år har "sykt mye erfaring". TS Anonymous poster hash: 8b007...ace
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 En venninne av meg hadde en periode der hun hadde en ting for jomfruer. Likte å lære dem opp osv.. Hun er neppe alene Anonymous poster hash: 10baa...903
Strikkesokken Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 Kjæresten min var jomfru da vi møttes, han var 24. Han var ærlig og sa det til meg, kommunikasjon er viktig. Ikke kom han de første gangene heller, og da hadde jeg forståelse for hvorfor. Han er den første jomfruen jeg har vært med,og jeg ville aldri gjettet at han var jomfru før han sa det, det er ikke akkurat synlig ble veldig imponert over at han var det faktisk. Men når det kom til sengeaktiviteten merket jeg det derimot ganske godt. Heldigvis trenger man ikke å være rakettforsker for å ha god sex, så du lærer nok fort. Har vært sammen med kjæresten en måneds tid nå, og nå er han den beste jeg har hatt Men jeg vil anbefale deg å vente til du finner en du føler deg trygg på. Og fortell henne (når det passer seg slik) at du er jomfru
Gjest Summers Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 (endret) kl Du tror ikke hun vil merke at jeg er uerfaren? TS Anonymous poster hash: 8b007...ace [/acron når hun merker det så har du jo fått sex. sier seg selv at det dummeste du kan gjøre er å ikke prøve deg på jenter fordi du er flau over å være jomfru. hadde en kompis som tenkte som deg han var jomfru til han var 24 fordi han trodde at ingen jenter ville ha han fordi han var jomfru. Endret 7. juli 2013 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 Kjæresten min var jomfru da vi møttes, han var 24. Han var ærlig og sa det til meg, kommunikasjon er viktig. Ikke kom han de første gangene heller, og da hadde jeg forståelse for hvorfor. Han er den første jomfruen jeg har vært med,og jeg ville aldri gjettet at han var jomfru før han sa det, det er ikke akkurat synlig ble veldig imponert over at han var det faktisk. Men når det kom til sengeaktiviteten merket jeg det derimot ganske godt. Heldigvis trenger man ikke å være rakettforsker for å ha god sex, så du lærer nok fort. Har vært sammen med kjæresten en måneds tid nå, og nå er han den beste jeg har hatt Men jeg vil anbefale deg å vente til du finner en du føler deg trygg på. Og fortell henne (når det passer seg slik) at du er jomfru "...ville aldri gjettet at han var jomfru...det er ikke akkurat synlig.."? Nei det vel ikke vanlig at man kan se på folk om de er jomfru eller ikke? Jeg og tenker at det er greit å si det, om jeg skulle være så heldig å møte ei jente etterhvert. Er det ikke uansett vanlig å snakke om sånn "hvor mange har du vært med?" i forhold? TS Anonymous poster hash: 8b007...ace
Strikkesokken Skrevet 8. juli 2013 #17 Skrevet 8. juli 2013 Jeg og tenker at det er greit å si det, om jeg skulle være så heldig å møte ei jente etterhvert. Er det ikke uansett vanlig å snakke om sånn "hvor mange har du vært med?" i forhold? TSAnonymous poster hash: 8b007...ace Ikke nødvendigvis. Jeg har aldri hatt interesse av å vite hvor mange partneren min har vært med (med mindre han er jomfru så klart), det fører som oftest mer vondt enn godt med seg, som man gjerne ser her på KG
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #18 Skrevet 8. juli 2013 Kjæresten min hadde ikke vært med andre da vi ble sammen. Og jeg merket det da vi var sammen. At han var helt uerfaren. Jeg syns det gjorde ting mer spennende. Og jeg elsker å vite at jeg er den eneste! Anonymous poster hash: 67299...6d9 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #19 Skrevet 8. juli 2013 Han jeg hadde sex med første gang, merka ikke engang at jeg var jomfru. Og han hadde vært sammen med 2 jenter i flere år + en del ONS, så han hadde jo mye erfaring. Tvert i mot så sa han at jeg var helt fantastisk god i senga Sex er en veldig naturlig ting for mennesker, så om man bare slipper seg litt løs og ikke er nervøs så vil ikke den men ha sex med merke noe Anonymous poster hash: 2871a...731
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå