Gå til innhold

Jeg er forelsket

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

og vil gjøre så mange ting med ham. :rodmer: Har dere noen gang hatt følelsen at noen inspirerer dere så mye at dere får lyst å gjøre seksuelle ting dere aldri hadde vurdert før? Jeg har så mange ideer, men først må jeg forføre ham. Jeg ser at han ikke er akkurat avvisende når jeg gir ham blikket og sier ting som kan bety mye forskjellig ... ;) På et tidspunkt sa jeg at jeg kommer til å oppføre meg anstendig framover og han svarte at jeg kunne gjerne fortsette som før (det betyr at han liker det jeg gjør!).

Han finner hele tiden på unnskyldninger på å røre meg - tilsynelatende helt uskyldige, men jeg ser hvor spent han er. Til slutt kysset han meg, men nå vet jeg ikke om det var alkoholen som påvirket ham til det eller han selv ville det. Derfor kommer jeg til å forføre ham når han er helt edru og se hvordan han reagerer da. Han ble litt fornærmet da jeg nevnte at han kysset meg fordi han var litt full, så kanskje er det håp for meg. :rolleyes:

Så vidt jeg vet har han ikke hatt noe med femme fatale å gjøre før, så nå får han oppleve det (gitt han er heldig nok). :lur:

Anonymous poster hash: 5a83d...f36
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er han jomfru?

Anonymous poster hash: e68ee...7d1
AnonymBruker
Skrevet

Er han jomfru?

Anonymous poster hash: e68ee...7d1

Nei, men han har ikke hatt mange damer, sier han, og ingen av dem har vært noe spesiell, sier han.

Anonymous poster hash: 5a83d...f36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gadd ikke å lese det bare fordi det var i kursiv.

Anonymous poster hash: e8d9f...9ca
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gadd ikke å lese det bare fordi det var i kursiv.

Anonymous poster hash: e8d9f...9ca

Ser du dårlig?

Anonymous poster hash: b7bd5...e25

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...