Gå til innhold

Utradisjonell utgangsmarsj - teit?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi ska ha Star Wars! (Men gifter oss ikke i kirken ;) )

Anonymous poster hash: eea52...c1b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest åffårno
Skrevet (endret)

Vi ska ha Star Wars! (Men gifter oss ikke i kirken ;) )

Seriøst, skal dere ha Imperial March? :sjokkert: Det er helt sprøtt og kult på ei og samme gang. Jeg hadde den lenge som ringetone på mobilen og digger den, men hadde ikke turt å kjøre utgangsmarsj......hehe.... :)

Forslag til bilde på takkekort/invitasjon:

star-wars-lego5.jpg

Endret av åffårno
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke teit, jeg synes sånt er koselig jeg! Det gjør det litt mer personlig og annerledes. Stas!

(om vi får det som vi vil så blir det Indiana Jones-temamusikken spilt av et middelalderband)

(vi er to arkeologer)

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig må dere få ta den utmarsjen dere vil. Jeg var i et kirkelig bryllup der brudeparet valgte "Den finaste eg veit" med Hellbillies som utmarsj - på cd altså. Kjempekult! :)

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, skal dere ha Imperial March? :sjokkert: Det er helt sprøtt og kult på ei og samme gang. Jeg hadde den lenge som ringetone på mobilen og digger den, men hadde ikke turt å kjøre utgangsmarsj......hehe.... :)

Forslag til bilde på takkekort/invitasjon:

star-wars-lego5.jpg

Haha, ja faktisk! Gleder meg vilt! Ja, det ER både sprøtt og kult på en gang, og for oss kunne det ikke vært mer riktig :)

Haha, kult bilde! Kanskje det får lov til å være på baksiden av takkekortet :jepp::)

Gjest lisha
Skrevet

Vi hadde en utradisjonell vielse ;) men vi hadde en moderne og artig prest også, som var med på notene.

Det var synd presten ikke ville godkjenne det da, mitt inntrykk av kirkekontoret her i hvert fall, er at man har veldig stor valgfrihet iforhold til sanginnslag og salmer.

vi fikk en liste med salmer og tekster som er vanlig brukt, så vi valgte to salmer og to tekster derfra, og så hadde vi fire sanginnslag :)

presten stod bare og koste seg under musikkinnslagene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...