Gå til innhold

voldtok han meg?


Fremhevede innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Det er tre år siden, jeg var på fest med vennene mine og noen ukjente. Jeg hadde ikke snakket noe med personen hele kvelden. Langt utpå natten ble jeg dårlig og lå over doen. Han kom inn til meg og ba meg sniffe narkotika, fordi da ble jeg bedre. Det skjedde en gang til senere også. Veninna mi ble sur. Hun slo meg. Jeg ble lei meg. Personen trøstet meg, og jeg ble både våken, samtidig som jeg var stupa full. Ville ikke bli hvor jeg var (var for langt å gå hjem), så jeg ble med denne personen hjem. Jeg sa jeg ville sove alene. Jeg våknet også alene. Han sov på sofaen. Jeg husker han lå oppå meg (før han gikk ned) og jeg var fremdeles like fjern. Jeg husker han hadde liten tiss og at den var borte i meg. Husker jeg sa, "men er ikke du gift?" og da svarte han: "Joda, men dette får ikke hun vite, eller noe slikt" Noe mer husker jeg ikke. Dagen etterpå lå klærne mine strødd rundt i rommet og jeg var helt naken. Jeg vet jeg ikke har kledd av meg selv. Men jeg husker ikke hva som skjedde siden jeg både var full og dopa. Han kjørte meg hjem og siden har jeg ikke ville snakke med han. Egentlig har jeg hatt lyst under fest sammenhengder, men har ikke turt og har heller latet som ingenting.

Noen har spurt han, men han nekter for å få voldtatt meg og sier heller ingenting om hva som skjedde den kvelden. i tilegg har jeg skyldfølelse. Kan ikke huske hva jeg tenkte. Kanskje jeg tenkte at jeg egentlig ville, men ikke turte. Men når jeg var så vekk, så hadde jeg turt hva som helst...

3 mnd senere så hadde jeg nesten sex igjen, men det ble ikke noe. Siden har jeg ikke turt å røre gutter, eller at de rører meg. Jeg blir helt stiv av skrekk og hater situasjonen. Jeg drømmer ofte at det står noen i rommet mitt, eller sitter noen ved sengen min. Drømmer også at jeg blir voldtatt (har også drømt om han). Våkner av at jeg skriker og skjelver.

Men jeg blir gal, jeg vet jo ikke om det skjedde. Sliter veldig mye psykisk og tror dette kan være en av grunnene. Siden for noen år siden så ble jeg også litt "misshandlet" av en mann. Men det hadde jeg da kommet over og klart å ha sex på vanlig måte igjen. Nå er jeg tilbake der jeg var for fem-seks år siden og dette går veldig utover meg på mange måter. Jeg klarer jo ikke seksuell kontakt lengre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt klart et overgrep. Du kommer kansje ikke langt med det i retten men høyst umoralsk og utnyttelse av deg når du ikke er stand til å beskytte deg selv. Du bør ikke sette deg i en slik situasjon igjen hvor du er et lett bytte. Sier ikke det er din feil men å bli dritings og dopa og sove over hos folk du ikke kjenner er HØY risikoatferd og slike idioter vet å utnytte det.

Dette skjer dessverre med mange jenter.

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene om dette. Det er store mørketall der ute. Jeg har selv blitt voldtatt på fest, og har slitt veldig i ettertid. Jeg orket ikke prate med noen om dette, og har brukt mange år på å komme meg igjennom dette alene, da skammen var for stor til å deles med andre.

Orket heller ikke anmelde ...

Det beste du kan gjøre, er å prate med noen om det. Jeg valgte nemlig å gå til en psykolog, og det hjalp meg å sette på plass de siste puslespillbitene jeg strevde med å sette på plass selv.

Jeg har heller ikke rørt en gutt etter at jeg ble voldtatt, men nå føler jeg meg klar til å møte noen, etter 10 år.



Anonymous poster hash: 70363...e2f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ikke voldtatt. Bare "like før", det vil si, personen bestemte seg i siste sekund for ikke likevel. Det satt i meg i mange mange lange år. Selv venner jeg hatt i mange år av motsatt kjønn hadde jeg vanskelig for å klemme. Jeg slet lenge med det å stole på motsatt kjønn.



Anonymous poster hash: 4f0e2...135
  • Liker 2
Gjest bustyvel
Skrevet

Du husker ikke hva som skjedde, men penisstørrelsen hans husker du? :fnise:

Til saken: Jeg vil definere det som et overgrep.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan ha vært et overgrep, men fordi du ruset deg fra sans og samling så er det ingen som vet og tvilen må komme ham tilgode.



Anonymous poster hash: 0bdbd...d22
  • Liker 1
Skrevet

Og tvilen må komme han til gode? så du mener at det andre han gjorde var greit?

og at jeg at jeg ruset meg til sans og samling blir vel litt feil å si. Han trykket det jo nærmest oppe i nesa på meg.

AnonymBruker
Skrevet

Overgrep. Det han gjorder var IKKE greit, selv om du var rusa. *klem*



Anonymous poster hash: 1f962...225
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

helt klart et overgrep. Du kommer kansje ikke langt med det i retten men høyst umoralsk og utnyttelse av deg når du ikke er stand til å beskytte deg selv. Du bør ikke sette deg i en slik situasjon igjen hvor du er et lett bytte. Sier ikke det er din feil men å bli dritings og dopa og sove over hos folk du ikke kjenner er HØY risikoatferd og slike idioter vet å utnytte det.

Dette skjer dessverre med mange jenter.

Du kan bare drite i å komme med formaninger om hva som er lurt og ikke lurt. Mange sover hos folk på fest de ikke kjenner OG DET GÅR SOM OFTEST BRA!!

Anonymous poster hash: 1f962...225

Gjest Gjest
Skrevet

Det kan ha vært et overgrep, men fordi du ruset deg fra sans og samling så er det ingen som vet og tvilen må komme ham tilgode.

Anonymous poster hash: 0bdbd...d22

Dette er helt klart voldtekt. Uten tekniske bevis, er det dessverre vanskelig å nå fram i norsk rett der menn systematisk favoriseres og unnskyldes. Kvinnene som er blitt voldtatt, henges derimot ut på en slik måte at de opplever at det er de og ikke overgriperen som sitter på tiltalebenken.

Den historien du har fortalt her, burde vært tilstrekkelig til å få fellende dom for voldtekt, og voldtektsmannen burde blitt buret inne i minst 20 år (hvilket også vanskelig lar seg gjøre med dagens lovverk som bagatelliserer slik kriminalitet).

AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt klart voldtekt. Uten tekniske bevis, er det dessverre vanskelig å nå fram i norsk rett der menn systematisk favoriseres og unnskyldes. Kvinnene som er blitt voldtatt, henges derimot ut på en slik måte at de opplever at det er de og ikke overgriperen som sitter på tiltalebenken.

Den historien du har fortalt her, burde vært tilstrekkelig til å få fellende dom for voldtekt, og voldtektsmannen burde blitt buret inne i minst 20 år (hvilket også vanskelig lar seg gjøre med dagens lovverk som bagatelliserer slik kriminalitet).

Ja, dessverre er det slik i rettsvesenet også. Og hetsen råder her på KG også. Kjære TS, jeg håper du finner en psykolog du kan snakke med dette om. Her inne er det mest fordømmelse og dritt å få. Hilsen voldtatt.

Anonymous poster hash: 1f962...225

Gjest Anonym
Skrevet

Ts her!

Du kan bare drite i å komme med formaninger om hva som er lurt og ikke lurt. Mange sover hos folk på fest de ikke kjenner OG DET GÅR SOM OFTEST BRA!!

- Ja, det har jeg gjort tusen ganger og er aldri noe problem.. i tilegg så kjente jo alle vennene mine denne personen og sa ingenting når jeg valgte å bli med han hjem.

Prøvde å fortelle det til psykologen min en gang og hun svarte bare at jeg er sikker på at du har opplevd verre, også snakket vi aldri mer om det.

Ingen planer om å annmelde tre år senere, vil bare finne ut hva som skjedde...

Gjest Gjest
Skrevet

Ts her!

Ingen planer om å anmelde tre år senere, vil bare finne ut hva som skjedde...

Alle seksuelle overgrep bør anmeldes, selv om muligheten for å nå fram til fellende dom er begrenset såpass lenge etterpå. Anmeldelse kan i hvert fall få voldtektsmannen til å måtte gjennomgå tøffe avhør hos politiet, og etterforskningen krever at venner og arbeidskolleger av mannen avhøres mhp mannens oppførsel, noe som vil føre til at hans kriminalitet blir godt kjent i miljøet der han ferdes.

Dette kan i det minste fungere som et snev av straff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...