AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Heisann Hva tenker dere om kvinner med litt ekstra hårvekst i ansiktet? Er så redd for at jeg aldri skal få meg kjærest som kommer til å elske meg sånn som jeg er, med litt ekstra hår her og der. Det er ikke sånn skikkelig avskrekkende (synes jeg), men kanskje dere synes det? Vil ha dønn ærlige svar. Anonymous poster hash: 98908...4c5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Hei! Jeg ville nok ikke brydd meg om det. Det er jo ikke i seg selv noe attraktivt trekk på kvinner, det skjønner du sikkert selv, men så lenge det ikke er sjenerende tydelig er det ikke noe problem. Jeg kunne vanskelig gitt mer faen i om jeg kunne se noen dun i ansiktet på jenta om jeg forsøkte. Det er en uviktig detalj jeg ikke hadde tenkt særlig over bare jeg likte henne. Jeg er også bombesikker på at uansett hvor objektiv du tror du er når du analyserer og ser på dette, overdriver du både betydningen og omfanget av det litt. Vi mennesker (og med all respekt: kanskje spesielt dere kvinner) er svært kritiske til oss selv og gjør gjerne en fjær til fem høns når vi finner noe ved oss selv vi tror andre reagerer negativt på. Virker uansett som om du mener at det ikke egentlig er noen kjempesak for deg, heller lurer på om dette er en ting vi menn typisk merker og ser på som turn-off. Til det er svaret helt klart nei.Anonymous poster hash: dce2a...7dc 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Kan du ikke vokse det da? Jeg er 17 år gammel jente og har kanskje 10 svarte, tynne hår ovenfor leppa på ene siden, og jeg napper de (er veldig normalt, og de fleste napper eller vokser) Anonymous poster hash: 36342...568
sandkri01 Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Vææææær så snill ikke begynn å voks. Kan jo hende du får ut mer hårvekst. Stubber.. Og da må du fortsette å nappe eller vokse så lenge du vil ha håret borte. Lev med det, og godta det Tror ikke de fleste menn tenker på det.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Vææææær så snill ikke begynn å voks. Kan jo hende du får ut mer hårvekst. Stubber.. Og da må du fortsette å nappe eller vokse så lenge du vil ha håret borte. Lev med det, og godta det Tror ikke de fleste menn tenker på det. Hva hadde du gjort om du hadde såpass mye hårvekst som meg, da? Tror ikke du ville gått rundt med det for å si det sånn Anonymous poster hash: 98908...4c5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Hva med laser fjerning? Selv barberer jeg...men så har jeg en syk panikk for kroppshår (på meg selv altså) Hadde jeg hatt råd til laserbehandling hadde jeg nok gjort det, for jeg har seriøst hårvekst som en mann Men på tross av grisebust, har jeg klart å få meg kjærester og nå har jeg samboer, så det finnes heldigvis noen som ikke ser på det som ei stor greie Anonymous poster hash: a78fd...90e
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 Jeg skal innrømme at jeg selv kunne finne på å pirke litt på det. Jeg ville nok satt pris på at det ble fjernet. Men det er meg, og jeg er ikke malen for hvordan menn er. Hårvekst er totalt sett en liten flis i den store sammenhengen, og ville neppe kommet mellom for flott personlighet og et utseende jeg ellers tenner på. Jeg er ganske sikker på at det ikke vil være noe problem for at også du skal finne noen, tvert imot. Og, som de andre sier - bruk for guds skyld ikke voks eller andre remedier som gjør at det bare blir verre. Når det (lille) du har pr idag er noe som plager deg, så vil ikke resultatet av videre vekst etterpå være spesielt bra.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Jeg skal innrømme at jeg selv kunne finne på å pirke litt på det. Jeg ville nok satt pris på at det ble fjernet. Men det er meg, og jeg er ikke malen for hvordan menn er. Hårvekst er totalt sett en liten flis i den store sammenhengen, og ville neppe kommet mellom for flott personlighet og et utseende jeg ellers tenner på. Jeg er ganske sikker på at det ikke vil være noe problem for at også du skal finne noen, tvert imot. Og, som de andre sier - bruk for guds skyld ikke voks eller andre remedier som gjør at det bare blir verre. Når det (lille) du har pr idag er noe som plager deg, så vil ikke resultatet av videre vekst etterpå være spesielt bra. Ts her. Altså, hvordan i all verden kan du vite hvor mye, eller lite hår jeg har i ansiktet? Jeg har skisskjegg, som har spredd seg til kinnene, og bart har jeg, og hår på haka. Jeg kan heller ikke ta laserbehandling, siden jeg har veldig lys hud og lyse hår. Alikevel ser du dem godt siden de er såpass lange, og at det er mye. Anonymous poster hash: 98908...4c5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #9 Skrevet 11. juli 2013 Skinnskjegg* mente jeg. Anonymous poster hash: 98908...4c5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #10 Skrevet 11. juli 2013 Jeg er faktisk glad i hårvekst de fleste steder. Ei jente med litt hår på armene feks kan faktisk være ganske sexy, sånn som hu her feks: http://farm4.staticflickr.com/3258/3150028305_f092a8edda_z.jpg (og NEI, var ikke lett å finne ett bilde i det hele tatt, så vet hu der ser ut som en modell ellers men se nå på armene da) Har heller ingenting i mot litt hår under armene eller hår mellom beina. Men i ansiktet, neitakk! Skjønner heller ikke hva ansiktshår egentlig har med å ta noen som de er å gjøre heller. "If a thing is worth having, it's worth cheating for" Med andre ord, hvis det ikke er verdt å jukse litt for å få en mann så er han heller ikke drømmemannen. Anonymous poster hash: f6b0b...d6f
Gjest Ischariot Skrevet 11. juli 2013 #11 Skrevet 11. juli 2013 Er du hvit? Hvis ikke gjør det ikke noe. F.eks. indiske jenter har en del hår rundt omkring, men det ser ikke noe rart ut på dem siden de er så mørke fra før av. Og dersom du er hvit er det uansett lett å fjerne. En bagatell, syns nå jeg, så lenge du holder det litt i sjakk. Er selv nødt til å fjerne både nesehår og ørehår med jevne mellomrom.
Gjest Ischariot Skrevet 11. juli 2013 #12 Skrevet 11. juli 2013 Er du hvit? Oi sann, så ikke at du allerede hadde svart på det. Jeg kjente en gang ei som gikk til noen asiatere og fikk fjernet hår. De brukte visst en teknikk hvor de vevet ett eller annet rundt hårene og så nappet dem ut med rota. Aner ikke hva det heter for noe, men kanskje noe å vurdere hvis du ikke kan bruke laser.
Gjest Ischariot Skrevet 11. juli 2013 #13 Skrevet 11. juli 2013 Men i bunn og grunn ikke noen big deal, bare så det er sagt.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #14 Skrevet 11. juli 2013 Vææææær så snill ikke begynn å voks. Kan jo hende du får ut mer hårvekst. Stubber.. Og da må du fortsette å nappe eller vokse så lenge du vil ha håret borte. Lev med det, og godta det Tror ikke de fleste menn tenker på det. Man får ikke mer hårvekst ELLER stubber av å vokse. Barbering vil nok gi stubber, iallefall i begynnelsen før hårene blir mer finslipet. Men fjerning av hår stimulerer ikke hårveksten eller skaper nye hårsekker ut av løse luften. Anonymous poster hash: d504a...ab9
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2013 #15 Skrevet 11. juli 2013 Ts her. Altså, hvordan i all verden kan du vite hvor mye, eller lite hår jeg har i ansiktet? Jeg har skisskjegg, som har spredd seg til kinnene, og bart har jeg, og hår på haka. Jeg kan heller ikke ta laserbehandling, siden jeg har veldig lys hud og lyse hår. Alikevel ser du dem godt siden de er såpass lange, og at det er mye. Anonymous poster hash: 98908...4c5 Jeg kan jo ikke det, aldri påstått heller. Det var bare slik at jeg antok, ut fra hvordan du fremstilte det. Nå forteller du meg at det ikke er spesielt mye, og da ser jeg virkelig ikke problemet. Hvis det er en bagatell, så er det ikke verd å bry seg med heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå