Johanna33 Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Hei! Det har seg sann at jeg har ferie nå i 2 uker og kunne gjerne tenkt meg en billig sydentur (chartertur, evt kun fly om det er enklere og et billig hotell lett å finne) Men jeg har titta litt rundt, og det virker som det er vanskelig å finne en billig tur ( maks 2000 ink fly og hotell. Gjerne over en uke, men det blir nok vanskelig. De jeg har funnet ligger på rundt 5000, noe som jeg desverre ikke har råd til. Standard har ikke mye å si, men ikke så altfor lang for vei til stranda hadde vært fint. Sted har heller ikke så mye betydning. Noen som er litt flinkere til å søke enn meg? Setter stor pris på svar:-) Mvh Johanna
natana Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 her er en link http://www.restplass.no/ her bestiller jeg reiser.
Johanna33 Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2013 har sjekket der, men på så kort varsel ( heslt maks to dager til, så var det billigste jeg fant 4800kr ca :/ ) Legger til at jeg reiser alene, mulig det blir dyrere. Men takk for svar:)
natana Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 jepp "tilbudet" er for per person når de er 2. blir mye dyrere å reise alene. bare hyggelig
outie Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 har sjekket der, men på så kort varsel ( heslt maks to dager til, så var det billigste jeg fant 4800kr ca :/ ) Legger til at jeg reiser alene, mulig det blir dyrere. Men takk for svar:) Jepp, dyrt å være singel. Charterselskapene har mange fine tilbud for par: f.eks. Reis 2 betal for 1. Mens vi som reiser alene får: Reis 1 betal for 2........... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå