AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Vet ikke om jeg er ekstremt konservativ eller noe, men merker at jeg er ganske sjokkert over oppførselen til mange for tiden. På fredag var jeg på en bar, og så en dame i 40-50årsalderen som ble fingra av en utenlandsk mann (han var litt yngre, tipper tyrker eller noe sånt). RETT foran der jeg satt! Jeg ble jo helt målløs! Hva er det med folk? Det er like kvalmt uansett om man er 20 eller 40 å holde på sånn. Var også noen utenlandske menn som spurte om jeg kunne suge de i natt, da jeg var på byen. Skikkelig ekkelt. Har folk mindre selvrespekt i dag enn før? Kjør debatt. Jeg mener ikke bare seksuelt, som de tilfellene jeg har nevnt her. Men virker som folk ikke tenker over hva de gjør lenger. Det ser vi jo mye av i sosiale medier blant annet. Anonymous poster hash: 8c430...01a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Det er vel det samme som før, bare mer synlig. Anonymous poster hash: f38a3...514
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Det er vel det samme som før, bare mer synlig. Anonymous poster hash: f38a3...514 Kanskje mer synlig pga alt er så tilgjengelig nå, jeg vet ikke. Jeg er ikke perfekt sjæl men føler hvertfall jeg har litt mer klasse enn de som sitter og beføler hverandre i skrittet på offentlige steder. Anonymous poster hash: 8c430...01a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Rassist. Hva er det? En som liker rumper? Anonymous poster hash: 8c430...01a
Gjest Belle Gunnes Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Du drar på feil steder. Man så slikt for 20 år siden også - på de mest lugubre stedene. Og ja det er griseharry.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå