AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har spist melkefriyoghurt med probiotika, og har så innmari vondt i magen at jeg har nesten lyst til å grine. Dette er vel ikke normalt? Jeg er allergisk mot melk, men probiotikakapselene er melkefrie og skal være trygge. Anonymous poster hash: bb704...dc1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Det er ikke probiotika som gjør magen din dårlig, det er jo at du spiser melkeprodukter/ produkter som skal etterligne melk, når du ikke tåler melk. Vanlig probiotika kapsler har ikke melk i seg. Anonymous poster hash: f8558...169
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Hva mener du? Jeg har ikke spist kumelk. Yoghurten er laget av kokosmelk og probiotika. Jeg har aldri før reagert slik på kokosmelk. Anonymous poster hash: bb704...dc1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Hva mener du? Jeg har ikke spist kumelk. Yoghurten er laget av kokosmelk og probiotika. Jeg har aldri før reagert slik på kokosmelk.Anonymous poster hash: bb704...dc1 At du ikke tåler produkter som skal etterligne melk. Som kokosmelk, kokosyoghurt, kokosis. Anonymous poster hash: f8558...169
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 At du ikke tåler produkter som skal etterligne melk. Som kokosmelk, kokosyoghurt, kokosis. Anonymous poster hash: f8558...169 I alle de årene jeg har drukket kokosmelk har jeg aldri reagert slik, så jeg er ganske sikker på at det er probiotikaen. Jeg bare lurer på hvorfor dette skjer, kan jeg ha en tarmsykdom? Anonymous poster hash: bb704...dc1
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 I alle de årene jeg har drukket kokosmelk har jeg aldri reagert slik, så jeg er ganske sikker på at det er probiotikaen. Jeg bare lurer på hvorfor dette skjer, kan jeg ha en tarmsykdom?Anonymous poster hash: bb704...dc1 Hvilket merke er dette? Kan se litt på innholdsfortegnelsen om det er noe lureri der. (Og så ble jeg nysgjerrig på hvor du har kjøpt denne? Har kun sett kumelk og soya i butikkene her, og kokos høres godt ut!)
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Jeg laget selv. Så hele innholdsfortegnelsen er kokosmelk og probiotika. Anonymous poster hash: bb704...dc1
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Jeg laget selv. Så hele innholdsfortegnelsen er kokosmelk og probiotika.Anonymous poster hash: bb704...dc1 Kanskje det er et eller annet som har gått galt? Jeg hadde vurdert å prøvd kapslene en gang for seg selv, og sett om det gikk greit.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 Jeg tåler noen probiotikakapsler, men ikke andre. Idoform tåler jeg, "friskere mage" tåler jeg ikke. De på apoteket sa at folk reagerte ulikt på de ulike bakteriestammene, det kan være dette du har erfart. Anonymous poster hash: 51e86...b73 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå