Gå til innhold

Gråt etter orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble for noen uker siden dumpet av en mann jeg falt skikkelig for. Vi var aldri sammen, men jeg har neppe vært like forelsket noensinne. Nå har jeg kjærlighetssorg like there is no tomorrow.

Uansett.

Onanerte i går, og etter at jeg hadde fått orgasme, brast jeg i gråt! Ikke på en rørende måte, men mer en trist og sår måte. Det har hendt før også.

Er det følelsene som får mulighet til å løpe løpsk, eller hva er årsaken til dette?

Anonymous poster hash: cdd0f...562
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er savnet... Jeg har også opplevd det.

Anonymous poster hash: 4e71e...2e5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neei..? :( Braste du ut i gråt etter en orgasme?

Huff, det hørtes ikke bra ut. Det er nok savnet som spiller inn da ja.

Kanskje du burde tenke på en annen da, når enn du ligger å koser med deg selv?

Anonymous poster hash: b06b2...0c3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Ikke helt uvanlig når man har vært under sterk belastning lenge.

Jeg tror det skyldes at både kropp og sjel får en utladning.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Er vist et kjent fenomen og kan skje med menn også, alle følelser kommer mer til overflaten ved opphisselse og orgasme, så da kan man få utbrudd på den måten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja det er kjent. Jeg er kvinne og det skjer ofte med meg.... Men jeg tror det er relatert til at jeg holder pusten litt, og så går det litt i ball, og så skjer det.

Hos meg altså IKKE pga savn.

Anonymous poster hash: 12b37...490
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd dette med en jente. Noen ganger var det latterkrampe. Men gråten var utrolig merkelig. Hun sa det føltes som 2 timer med gråt bare veltet ut på noen sekunder. Ekstrem og akutt reaksjon. Skjedde kun når jeg fikk helle til å komme. Også en gang ved telefonsex...

Det er mulig det var pga. ulykkelig forelskelse. Pga. div årsaker kunne vi ikke bli sammen

Anonymous poster hash: 92f05...0c8
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan føles det etter gråten da?

Frigjørende eller trist?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Frigjørende eller trist?

Tomt.

Hudløst.

Vært i den situasjonen en gang for lenge siden. Varmen ved da å bli beskyttet og holdt rundt gav de siste rester av det psyiske presset som var bygd opp over år fritt spillerom og utløp.

Gråt som et barn, lenge, og ble beskyttet.

Han var den eneste som har evnet å 'bære meg' da jeg hadde behov for det.

Og behovet var der i de minuttene hvor sjelen lå åpen og presset slapp taket. Noe var over.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Frigjørende eller trist?

Trist, i hovedsak. Men gråt er frigjørende i variende grad også.

Takk for svar, dere!

Litt flaut å ta opp med lege (evt. psykolog), men jeg får se hvordan det utvikler seg. Som sagt, dette har skjedd før også. Ikke bare i forbindelse med denne situasjonen, men også andre ganger jeg har hatt psykiske belastninger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble for noen uker siden dumpet av en mann jeg falt skikkelig for. Vi var aldri sammen, men jeg har neppe vært like forelsket noensinne. Nå har jeg kjærlighetssorg like there is no tomorrow.

Uansett.

Onanerte i går, og etter at jeg hadde fått orgasme, brast jeg i gråt! Ikke på en rørende måte, men mer en trist og sår måte. Det har hendt før også.

Er det følelsene som får mulighet til å løpe løpsk, eller hva er årsaken til dette?

Følelsen av kjærlighet og pasion, ligger tett ved omeråde hvor gråt og sinne i hjernen ligger, orgasmen har kanskje utløst følelsen fordi de ligger tett opp mot hverandre selvom det er to forskjellige følelser.

Så om du er sårbar og trist skjer dette noen ganger, ikke farlig, bare hjernen og kroppen som reagerer naturlig på det du har opplevd.

lykke til med kjærligheten og livet, dette klarer du;)!

Anonymous poster hash: 3ba54...89e

Skrevet

Oisann... :omg: Hørtes ikke noe kjekt ut, det der... Tror for øvrig at det er ganske normalt at sånt kan skje så lenge man har mye negative tanker over seg eller dersom man stresser med noe spesielt. Har en venninne som har vært utsatt for overgrep, og hun fortalte meg om dette for noen dager siden... For henne, dreide det seg om underbevisste følelser, for hun hadde visst ikke tenkt på overgrepet de gangene det skjedde... Så jeg regner med det du beskriver er noe av den samme greia - underbevisstheten er et annet sted, og negative følelser kommer til overflaten slik du beskriver.

• Liker 1
Skrevet

Neei..? :( Braste du ut i gråt etter en orgasme?

Huff, det hørtes ikke bra ut. Det er nok savnet som spiller inn da ja.

Kanskje du burde tenke på en annen da, når enn du ligger å koser med deg selv?

Sånn hadde jeg det før også! Helt rart..

Men sånn som du sier ja, det hjelper å tenke på noen andre!! Er nok pga savnet tror jeg :/ aner ikke.. Skikkelig rar greie..

AnonymBruker
Skrevet

Sånn hadde jeg det før også! Helt rart..

Men sånn som du sier ja, det hjelper å tenke på noen andre!! Er nok pga savnet tror jeg :/ aner ikke.. Skikkelig rar greie..

En sååå rar greie er det jo egentlig ikke da.

Når det utløses en orgasme er det VELDIG mange endorfiner og følelser som blir utløst på en gang.

Og hvis en har forestilt seg en kjempefantasi med ett spesielt menneske som en har såre følelser for, må jo risikoen være der for å agere trist og ulykkelig på alle følelsene også?

Men det handler vel litt om hvem man tenker på ja. Og eventuelt situasjonen en forestiller seg.

Men det værste jeg ser for meg, er å begynne å gråte etter orgasmen FORDI en innser at det aldri vil skje noe lignende med vedkommende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...