Gå til innhold

"forhåndsbestille" time (fettsuging)


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har allerede vært på konsultasjon, men ble ikke enig om noen dato osv.

Jeg tenkte å ta kontakt med klinikken igjen nå, men er det upassende å spørre om det er mulig å få time i f.eks begynnelsen av september eller senere? Vet ikke om de tenker sånn at da kunne jeg bare ventet med å bestille time, men jeg vil på en måte bli ferdig med det siste steget, altså bestille timen sånn at ting faktisk er bestemt.

Kan jo godt være at det er lange ventelister, og at det derfor ikke hadde blitt før uansett, men tenker sånn at om det er ledig i nær fremtid, så passer det ikke så bra nå.

Men er så redd for å "trenge" meg på om du skjønner? Uff...alt man skal lure på...



Anonymous poster hash: 3f6e7...3a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...