AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Jeg har allerede vært på konsultasjon, men ble ikke enig om noen dato osv. Jeg tenkte å ta kontakt med klinikken igjen nå, men er det upassende å spørre om det er mulig å få time i f.eks begynnelsen av september eller senere? Vet ikke om de tenker sånn at da kunne jeg bare ventet med å bestille time, men jeg vil på en måte bli ferdig med det siste steget, altså bestille timen sånn at ting faktisk er bestemt. Kan jo godt være at det er lange ventelister, og at det derfor ikke hadde blitt før uansett, men tenker sånn at om det er ledig i nær fremtid, så passer det ikke så bra nå. Men er så redd for å "trenge" meg på om du skjønner? Uff...alt man skal lure på... Anonymous poster hash: 3f6e7...3a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå