Gå til innhold

Vond hals! :(


Fremhevede innlegg

Gjest Malin
Skrevet

Hei!

Eg har veldig vondt i halsen, eg får vondt når eg svelger, gjesper, tar tungen og beveger på den, og litt når jeg snakker. Ka kan detta vær tein på?? Ka ska eg gjør? :O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er i startfasen. Om en dag eller to kommer nok slapphet og snørrnese også.

Gjest Malin
Skrevet

Kossen vett du det?

Å koffår det?

Ka e årsaken te det??

Gjest Ghostwhisperer
Skrevet

Enten har du snorka nåke heilt sinnsykt, eller så har du fått halsbetennelse eller mest sansynligt så e du begynt å bli forkjølte. Trenge kje vær full i snått for å vær d vettu, begynne ofta me vonde hals.

Men e du bekymra så e det jo bare å ta seg en tur te legen ;)

Gjest Malin
Skrevet

Takk;) men jeg er jo ikke forsjølt ..:/

Å før når eg har hatt forkjølelse har ikkje detta skjedd.. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...