Gjest Malin Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Hei! Eg har veldig vondt i halsen, eg får vondt når eg svelger, gjesper, tar tungen og beveger på den, og litt når jeg snakker. Ka kan detta vær tein på?? Ka ska eg gjør? :O
Gjest Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Du er i startfasen. Om en dag eller to kommer nok slapphet og snørrnese også.
Gjest Malin Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Kossen vett du det? Å koffår det? Ka e årsaken te det??
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Enten har du snorka nåke heilt sinnsykt, eller så har du fått halsbetennelse eller mest sansynligt så e du begynt å bli forkjølte. Trenge kje vær full i snått for å vær d vettu, begynne ofta me vonde hals. Men e du bekymra så e det jo bare å ta seg en tur te legen
Gjest Malin Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Takk;) men jeg er jo ikke forsjølt ..:/ Å før når eg har hatt forkjølelse har ikkje detta skjedd.. :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå