AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 hvordan kan jeg kaste opp på komando? Anonymous poster hash: 6b483...cf1
identity Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Hvorfor vil du kaste opp på komando? skal bort, og vil ikke være med dit.
Gjest gjest17 Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Hvorfor ønsker du det? Tror det er ett område du ikke skal bevege deg innpå.
Gjest Blomst83 Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Rapporter tråden. Kan ta feil,men magefølelsen forteller em at ts sliter med sf.
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Stikk en fing i rævva, så i kjeften...da tenker jeg det kommer... Men sånn seriøst, det er virkelig ikke noe du bør begi deg ut på...bedre å bite i det sure eplet å være med på tur, fremfor å ødlegge deg selv.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Du kan vel bare si at du har kasta opp og så trekt ned på do etterpå? Du trenger vel ikke bevise det? Så da kan du jo bare lyve da Anonymous poster hash: 888fc...7eb
Gjest Gunfreak Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Få Sosial angst, gå til en fest, få panikk anfall, det funker for meg ihvertfall.
Rainbow Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Hei TS Jeg må stenge tråden din. Flere av svarene som kom opp kan trigge folk med spiseforstyrrelser, og enkelte var direke skadelige. Det er ikke ønskelig med tråder som kan lede til helseskadelig adferd når det ikke er mulig å følge med på dem døgnet rundt. Rainbow81, mod.
Fremhevede innlegg