Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja.. Jeg er egentlig snill og grei ellers..

Aldri vært voldelig, men jeg føler en ekstrem tiltrekning til Nazismen, Adolf Hitler og dens type ting..

Samme med Anders Behring Breivik..

Jeg støtter på ingen måte jødeutryddelsen, men selve Nazi regimet føler jeg med..

Er det noe galt med meg??

Anonymous poster hash: c82a3...a52
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan du støtte sånne meninger?

Ja, det er noe galt med deg.

Skrevet

Tror du bør snakke med en psykolog

Gjest HappyWaffle
Skrevet

ja dte er noe galt med deg. gå til psykolog....

Skrevet

Ja.. Jeg er egentlig snill og grei ellers..

Aldri vært voldelig, men jeg føler en ekstrem tiltrekning til Nazismen, Adolf Hitler og dens type ting..

Samme med Anders Behring Breivik..

Jeg støtter på ingen måte jødeutryddelsen, men selve Nazi regimet føler jeg med..

Er det noe galt med meg??

Du troller for dårlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hvordan interessen din utarter seg.

Jeg er også svært, i følge noen direkte skummelt interessert i ting andre finner det naturlig å holde på avstand. Jeg dykker gjerne dypt i historiene til drapsmenn og ekstremister, men selv om noen forveksler min interesse med sympati, er det en mer empatisk tilnærming. Jeg vil forstå og jeg har ingen sperrer for å faktisk gjøre det (og det er her de fleste reagerer), men det betyr ikke at jeg sympatiserer eller mener det de gjorde var bra.

Slik jeg leser det, er din interesse mer sympatisk anlagt? Du sier du føler med Nazi-regimet. På hvilken måte? Finner du det imponerende, tenker du at de kanskje var misforstått og har blitt svartmalt mer enn de egentlig fortjener? Eller tenker du at de har rett i sine tanker?

Anonymous poster hash: d5b34...153
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker som nevnte over her at de var sterkt misforstått.

Finner det imponerende for og si det slik..

AnonymBruker
Skrevet

Vi er flere, har seg vel hvordan en lever og hvordan en har det. Er man mye alene kan man tenke sånne tanker og lage seg et "spennende" indre liv.

Anonymous poster hash: 84714...a5b

AnonymBruker
Skrevet

TS her..

Ja det stemmer det du sier her, jeg lever mest alene, sitter hjemme alene dag ut og dag inn, har ikke mye venner og har ikke lett for og få det heller..

Mulig det er derfor jeg får slike tanker, for og skape et 'spennende' indre liv som du nevner..

Skrevet

Det er når det dukker opp sånne tråder, at man syns det er greit med datalagring og overvåking...

AnonymBruker
Skrevet

TS her..

Ja det stemmer det du sier her, jeg lever mest alene, sitter hjemme alene dag ut og dag inn, har ikke mye venner og har ikke lett for og få det heller..

Mulig det er derfor jeg får slike tanker, for og skape et 'spennende' indre liv som du nevner..

Vi kunne ha vært venner! :) Jeg tror ikke det gjør noe med bare tanker om de, bare så lenge man ikke går inn i et forhold med en som de. Jo mer en søker etter de på nett og skriver om de, jo mer tenker en på de. Her ble det så mye ABB skravle i Mars at jeg tenke så mye mer på han enn jeg hadde gjort om jeg ikke hadde skrevet om han på Kg og googlet.

Anonymous poster hash: 84714...a5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...