AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #41 Skrevet 5. oktober 2013 Vurderer å kjøpe denne! Bruker alt for mye penger på voks, barberhøvler og barberskum. Med denne trenger jeg jo ikke kjøpe noe lengre til hårfjerning, og så står det at det varer i over 4 uker. http://www.qxl.no/pris/helse-velvaere/oevrig/haarfjerning-braun-silk-epil-7-wet-dry-dual-epilator/v/an801837396/ Du, jeg har den, bruker den til leggene og ee veldig fornøyd. Men det er tull at der varer i 4 uker. Tar leggene en gang i uka. Prøvde på armene, men siden det kom ut kjemperaskt (1-2 dager), er det like greit å barbere der. Dessuten, på leggene går der greit, levelig (så vidt) på armene, alt annet er kjempevondt! Har ikke en gang prøvd bikinilinjen, vet jeg vil svime av. Jeg får forøvrig mer nupper av epilering enn barbering.Anonymous poster hash: ff95e...306
Emelia Skrevet 5. oktober 2013 #42 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg anbefaler deg å gå til et studio og ta brasiliansk voksing! Du kommer ikke til å angre.
Sara87 Skrevet 5. oktober 2013 #43 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har vokset meg selv, og hårene er alltid borte i 3-4 uker! Epilatoren ''drar'' jo ut hårene, akkurat som voks. Tror nok at det ville funket på meg. Alle er jo forsjellige, og har forsjellig hårvokst. Skulle gjærne gått til studio, Emelia, men det har jeg nok ikke rå til Jeg var der en gang, de tok ikke alle hårene og de slurvet og brukte lang tid. var IKKE behagelig! Epilator er nokk veien for meg :D
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #44 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg pleier å barbere mot hårene(evnt sidelengs ), og smøre på deodorant der etterpå! Da kommer det ingen røde nupper. Hadde jeg bare visst det før jeg spradet rundt i bikini på stranden i sommer, med masse røde nupper utenfor bikinien! *kremt* Anonymous poster hash: c5855...e5c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #45 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg bruker epilator nedentil. Så lenge hårene ikke er så lange klarer jeg å overleve smerten. Men hårene kommer alltid ut ganske raskt, så må bruke epilatoren ofte. Kanskje to ganger i uka. Men jeg får alltid masse røde nupper og kviser og inngrodde hår som ikke ser spesielt pent ut. Har prøvd rfsu sin gel for å smøre på etter barbering, og den som skal motvirke inngrodde hår, men de virker ikke noe særlig. Er det noe annet jeg kan gjøre for å motvirke slike stygge nupper? Anonymous poster hash: a1f92...5f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå